VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ja,nu när du säger det så kommer jag ihåg första dan jag hade SA till PS2,jag hittade förstås ett tåg. Jag tog det och var väldigt nöjd! Men sedan i tunneln så slocknade mitt fina tåg. Efter det följde en raka av svordomar,och sedan fick jag helt enkelt springa ut från tunneln. R* kan väl ha räknat ut detdär och satt att tågen skall slockna just före? I såfall så går det ju inte att göra detdär med att fara fullt genom barriären... Japp testat att åka nu. Både från Los Santos till Las Venturras och från San Fierro till Las Venturrras men tåget stannar en bit innan. Säkert för att man inte ska kunna komma in där me tåg..... Dumma rockstar. Lite knäpp får dom väll vara så att CJ åker in i huseT/bygnaden om man lutar mot en byggnad när man åker motorcyckel. Men hur värkligt är det att ett tåg stannar bara för att vägen är blockerad. Ja det kanske inte är så konstigt när någon annan kör. Men när man själv kör Och föresten japp direkt från Cheatplanet Vad får man när man får guld i allt på mcskolan? Sprang in dit å klarade alla. Har typ 0,00,01% liv kvar nu o massa poliser e vi döärn. Ja dör va ja än gör. Kommer "priset" vara kvar när jag väl klarar till Las Venturras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad får man när man får guld i allt på mcskolan? NRG500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 NRG500 Är den bättre än NRG - 900 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är den bättre än NRG - 900 ? Finns ingen båge som heter NRG900, därimot finns det en som heter FCR900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Finns ingen båge som heter NRG900, därimot finns det en som heter FCR900. Ok glömmer alltid. Är NRG - 500 snabbare än FRC - 900? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Är NRG - 500 snabbare än FRC - 900? Själv tycker jag det känns som NRG500 är aningen snabbare i acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Själv tycker jag det känns som NRG500 är aningen snabbare i acceleration. Ok Azore inte för att vara dum men du känns inte som en moderator Skaffa en speciellare sign och Avat Eller ja det får ju du bästemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ok Azore inte för att vara dum men du känns inte som en moderator Skaffa en speciellare sign och Avat Eller ja det får ju du bästemma Kan man kännas som en moderator? Varför över huvudtaget vara som alla andra och ha speciella signaturer och avatarer? När du menar att det inte känns som att jag är moderator, menar du då att jag ska ha en stor fet signatur där det står MODERATOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Skaffa mycke cash: Åk till Palomino Creek i Red County och köp huset där, tror de kostade 35000. Spara där. Åk sen till Montgomery och leta upp Horsebetting track stället där. Gå in och spela på hästarna. Satsa på den med högst odds, den längst ner alltså. Satsa alla pengar du har. Vinner du åker du och sparar i huset. Förlorar du laddar du bara senaste sparningen och kör dit igen. Tar lite tid men pengarna rullar inte fort! Jag hade ungefär 65000 efter att jag köpt huset och efter 2 lopp hade jag runt 7 miljoner. Den längst ner. LOL jag har testat det där 6 gånger nu 5 på han längst ner har alldrig vunnigt. bara kommigt sist tre gånger 2:a en gång och 3:a en gång Edit Azore. Haha det vore coolt. Men jag menar jag har aldrig riktigt tänkt på att du är moderator Redigerad 16 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Men jag menar jag har aldrig riktigt tänkt på att du är moderator Kan det vara för att jag nyss blev moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Kan det vara för att jag nyss blev moderator? Jasså? Grattis då Ååå ´än har jag inte vunne' på hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Måste bara få säga ett viktigt tips. Första uppdraget i Las Venturras (kom precis dit)... Kör inte som jag. Jag hadde en checkpoint och körde ganska snabbt var kanske 4 meter från den men körde för fort så ett litet gupp orsakade mission failed. Trucken hamnade uppoch ner i vattnet. Så gör inte som ja å kör som en galning till checkpoint 35/35 när ni har 2 minuter kvar Fan jo det är kul å köra monster truck. Men det käns ändå drygt att köra om uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kom på lite nytt.. Snabba pengar: Gå till körskolan och välj kursen där man ska hoppa över bilar och vålta åt sidan. Se till så du aldrig klarar det, men se till att du får stunt-bonusar vid varje hopp, du lär få runt 30-40 för varje hopp, och alltså kommer du tjäna runt 35 var femte sekund! Det blir några tusen om du håller på ett tag.. Btw, om nån har problem att klara det så ska man åka på kanten av hoppet så bilen är ungefär 75% utanför hoppet. När bilen är i luften så trycker man neråt-pilen och A-knappen, och släpper gasen. Galna förare: Tuta oavbrutet när det står en bil framför dig, tillslut kommer bilen bli galen och burna därifrån.. Ett annat sätt är att ta nån pistol och skuta på bilen, men då lär minst 4 andra bilar i närheten bli galna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Själv tycker jag det känns som NRG500 är aningen snabbare i acceleration. Ironi? Aningen är kanske fel uttryck. Skillnaden i acceleration är stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 1. Ta en bil (gärna en snabb) och åk till en sån där lyftkran med magnet. Ställ dig i lyftkranen och fäst magneten vid bilens tak. Gå ut ur kranen och sätt dig i bilen. Kör fram och tillbaka med bilen och se hur högt du kan gunga. 2. Gör så att du får polisen efter dig. Låcka med dig en polis-bil till en lyftkran med magnet. Sätt dig i kranen och lyft upp polis-bilen medans det fortfarande sitter folk inuti den. Lyft upp bilen så högt du kan och låt bilen sitta där. Efter ett tag kommer poluiserna troligen stiga ur bilen och därmed säkra sin död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ironi? Aningen är kanske fel uttryck. Skillnaden i acceleration är stor. Mm, NRGn går ju upp på bakan om du ger full gas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hur du snabbt tränar upp dina vapen-skills till hitman nivå: Ställ dig utanför ingången till The camels toe i Las venturras. Här har du tak över huvudet och skyddas därmed ifrån att bli beskjuten av irriterande helikoptrar. Nu är det bara till att börja röja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tips: Spoilers Uppdraget där du ska döda Jizzy. Punktera hans broadway. Lägg en limo framför hans bil. Döda vakterna som står vid dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tar den väl här med: Fixa en NRG-500 och åk till Gant Bridge. Vid kanten (brofästet till höger och vänster) kan man gå upp. Istället för att gå upp, ta motorcykeln och åk upp på brofästena (du måste åka rakt). Om du gör det rätt oc åker så snabt som möjligt och svänger vänster respektive höger (beroende på vilken sida du är på. Är du på vänster sida svänger du vänster osv) ut vid kanten när du kommer högst upp. Nu har du en jäkligt lång väg ner, och kan göra stora stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ett snabbt sätt att få Hitman på olika vapen: Ta en bil och åk till något avskilt ställe(t.ex. upp i skogen eller ut i öknen). Parkera bilen och ta fram det vapen du vill ha hitman på. Börja nu att skjuta på bilens däck! Weapon-leveln stiger och stiger och bilen börjar inte brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts