Boisarkillen Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vad menas med Police Bribe? Kan inte Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Impaler Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Muta poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Muta poliser Är du säker, är inte Police Bribe = Polis Bricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Är du säker, är inte Police Bribe = Polis Bricka? Bribe = Muta Så ja det betyder muta polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Trodde det var bricka jag med. Men dom stjärnorna man kan hitta så att man förlorar en wanted stjärna. Heter dom inte bribe? Mutar man alltså polisen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brum Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Trodde det var bricka jag med. Men dom stjärnorna man kan hitta så att man förlorar en wanted stjärna. Heter dom inte bribe? Mutar man alltså polisen då eller? PoliceBadge är polis bricka.. så var det iaf senast jag läste engelska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 PoliceBadge är polis bricka.. så var det iaf senast jag läste engelska.... Ja juste bricka är badge, åhh vad dum jag är. Men igentligen så låter det bättre med Police Badge iställer för Police Bribe. Eftersom det är en bricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Dom menar väl att man mutar polisen för att dom inte ska jaga en. Som Maxz skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts