Jump to content

San Hermoso Andreas

Pr4y3r
 Share

Recommended Posts

Tjena, jag har påbörjat en mod vid namn San Hermoso Andreas , "Beautiful San Andreas".

När jag hade installerat spelet och börjat spela så blev jag lite missnöjd för att det inte var lika vackert som det borde vart därför gör jag nu en mod som ska göra spelet "finare".

Jag tänkte börja med att gångra renderingsdistansen med 10ggr och sedan ändra en del texturer som ser förjävliga ut!

Jag är tacksam för lite tips!. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena, jag har påbörjat en mod vid namn San Hermoso Andreas , "Beautiful San Andreas".

När jag hade installerat spelet och börjat spela så blev jag lite missnöjd för att det inte var lika vackert som det borde vart därför gör jag nu en mod som ska göra spelet "finare".

Jag tänkte börja med att gångra renderingsdistansen med 10ggr och sedan ändra en del texturer som ser förjävliga ut!

Jag är tacksam för lite tips!. :wub:

När du säger "tips" får jag en känsla av att du inte vet någonting om hur man ändrar saker och så, och så vill du väl att andra ska göra det åt dig sen ska du ta all cred! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du säger "tips" får jag en känsla av att du inte vet någonting om hur man ändrar saker och så, och så vill du väl att andra ska göra det åt dig sen ska du ta all cred! :wub:

Nej! jag behöver tips på om ni vet något som kan snyggas till / ändras på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dåligt gjort? Ljudet funkar inte? Har inte märkt av nåt som är dåligt gjort iaf. O ljudet hade jag lite problem med, men jag ändrade om till stereoljud i windows o sen funkade det finfint.

Men rent grafiskt, vad är det för fel? Vilka texturer ser skit ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor