Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur ska man göra i Lowrider-uppdraget, i den där tävlingen? Jag klarar det aldrig, står bara att jag missade. Jag antar att jag gör fel, så vilka knappar ska man använda? PC-version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur ska man göra i Lowrider-uppdraget, i den där tävlingen? Jag klarar det aldrig, står bara att jag missade. Jag antar att jag gör fel, så vilka knappar ska man använda? PC-version. Du ska använda Num 2,4,8,6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det är ju för fan skitsvårt, jag klarar det aldrig. Taktkänsla som en get.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tack, har använt helt fel kontroller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Precis när pilarna hamnar i mitten så ska ni trycka på de olika knapparna ...precis i mitten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts