wunderbaren Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har problem med uppdraget där man först är inne i ett centrum och skjuter en massa snubbar, sen ska man på en motorocykel döda en massa snubbar på bilar, motorcyklar och till sist en lastbil.. HUR ska man kunna döda alla? När lastbilen hoppar ner från bron så kommer jag aldrig längre, då är det säkert 10 st. fordon! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Skjut ner dom på motorcyklarna direkt.. o spräng bilarna så lätt e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har du inte lärt dig söka för jag skrev samma sak för nån dag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kolla på radarn, där håller du koll på var alla fordon finns. Skjut de som finns närmast dig i tur och ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har problem med uppdraget där man först är inne i ett centrum och skjuter en massa snubbar, sen ska man på en motorocykel döda en massa snubbar på bilar, motorcyklar och till sist en lastbil.. HUR ska man kunna döda alla? När lastbilen hoppar ner från bron så kommer jag aldrig längre, då är det säkert 10 st. fordon! HJÄLP! Sikta alltid på hjulen (fungerar alltid för mig) och skjut segt, alltså peppra inte. Skjut först och främst föraren (huvudet om du har det till PC för det är ganska lätt att sikta med en mus). Du behöver inte heller koncentrera dig till lastbilen, dom åker bara förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts