hatk0ff Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har en efter man har gjort första C.R.A.S.H uppdraget, den andra är den ända jag har kvar... Sen får jag nya... Men vet inte hur jag lägger upp Du går in under "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Där finner du en mapp som heter gallary en user tracks och några .b filer, dessa ska du lägga upp! Har du sparat i den första sloten så heter din save "GTASAsf1.b" om du har det in slot 2 GTASAsf2.b osv. Okej, nu vet du vad du ska ladda upp. Lets do this thing..! Bläddra ner till "File Attachments" och tryck på browse där letar du upp save-mappen och laddar upp saven med CRASH uppdraget.. Då jag skulle vara intreserad av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du går in under "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Där finner du en mapp som heter gallary en user tracks och några .b filer, dessa ska du lägga upp! Har du sparat i den första sloten så heter din save "GTASAsf1.b" om du har det in slot 2 GTASAsf2.b osv. Okej, nu vet du vad du ska ladda upp. Lets do this thing..! Bläddra ner till "File Attachments" och tryck på browse där letar du upp save-mappen och laddar upp saven med CRASH uppdraget.. Då jag skulle vara intreserad av det.. Ladda upp den här, jag skriver också ditt namn bredvid den. Så kan någon annan ladda ner den också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Här Det bör vara den riktiga. Funkar den inte ska jag fixa en sak som jag tror kan vara problemet. Efter första C.R.A.S.H uppdraget: GTASAsf4.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Nej, ingen fake. Det är en zip fil för att inkludera alla filerna "gtasasf1.b", "MAIN.SCM", "readme.txt". Obs! Läs "lösenord.txt" först! Då kanske du kan berätta för mig varför man ska ersätta main.scm med den som medföljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Då kanske du kan berätta för mig varför man ska ersätta main.scm med den som medföljer? För att rekytera "7 grupp medlemmar"? Edit:Och du tror väl inte att "GTAGaming" ska hosta en fakefil? Redigerad 14 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) När jag spelar på den, så är inte allt utforskat... Samt så hur kan han bara ha fått Wanted Stars 2 gånger? Och så ahr han fuskat 7 gånger. Men "Never Wanted" fusket är inte aktiverat. Edit: Vill någon ha en save med full Vapen Stats på alla vapen utom M4 och shotguns, så ska jag fixa det. Äditt2: SMG och AK47 fullt nu.. Snart pistol o uzis Redigerad 14 juni, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 När jag spelar på den, så är inte allt utforskat... Samt så hur kan han bara ha fått Wanted Stars 2 gånger? Och så ahr han fuskat 7 gånger. Men "Never Wanted" fusket är inte aktiverat. Edit: Vill någon ha en save med full Vapen Stats på alla vapen utom M4 och shotguns, så ska jag fixa det. Ok, uppdaterat savegame, inget fusk nu (tror jag iaf).GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Okej så här ligger det till.. det är fuskat i Savegame nr 5.. här finns ett savegame där allt är köpt, upptäckt och klarat till 100.00% och helt utan fusk: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29388 Redigerad 14 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Min fil. Jag har gjort Vertical Bird uppdraget och jag ska precis ta keycard från Millie.GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Min fil. Jag har gjort Vertical Bird uppdraget och jag ska precis ta keycard från Millie. OK, ska göra följande: • Lägga till en "sparfil" utan fusk. • Vertical Bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 UTAN FUSK NU!GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 OK, ska göra följande: • Lägga till en "sparfil" utan fusk. • Vertical Bird Förstår inte vad du menar. Min är utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) UTAN FUSK NU! Och eftersom jag tyckte CJ var lite spinkig i den savefilen har jag varit och tränat upp musklerna på gymmet.. Varsågod..GTASAsf1.b Redigerad 15 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Och eftersom jag tyckte CJ var lite spinkig i den savefilen har jag varit och tränat upp musklerna på gymmet.. Varsågod.. Ok, vänta, ska göra det. Kan vara upptagen ibland eftersom det är varmt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gamesave 4 Från GT4 •Klarat fram till tredje staden. Uppdrag: Learn to fly. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. Hej, Tack så mycket! /Roadster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vart har ni era "Gamesave" mapp som ni sparar era sparfiler på? "C:\Documents and Settings\DITT NAMN\Mina dokument\GTA San Andreas User Files"? Om du har nån annan destination var vänligen och skriv det eftersom jag kommer att skapa en installations fil för er nybörjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har inte spelat på länge. Men om ni inte orkar köra första staden Los Santos. Så är denna Save Fil bra för er. Precis efter sista uppdraget i Los Santos. Du är i Badlands. Har en annan save om ni vill köra sista uppdraget i Los Santos, säg till så kan jag lägga upp.GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tokke2 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Någon som kan fixa en Savegame efter updraget "Faerwell, my love"? vore tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Är det nån som vet var det finns 100% savegame utan att man börjar med vapen? Skulle vara jätte tacksam om någon hjälpte mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Sjekke greier, er en på www.gtaforum.no som trenger savegames, skulle ha gitt han den, men siden jeg ble bannet der istdet, så kan jeg ikke det:/ Grunnen til at jeg ble bannet(for dere som lurer på det): var at jeg skrev i en topic om hvor lite liv det har blitt på www.gtaforum.no idet sisste. ganske dum grunn å banne en mann for altså, menmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts