GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) GameSaves Hjälp gärna till med att uppdatera tråden, ladda upp "savegames" här i GTASajten enom att klicka på "Bläddra (ovanför "Post New Topic" + välj filen som ligger i "My Documents\GTA San Andreas User Files". ) och sedan klickar du på Post New Topic". Jag placerar också er namn bredvid er "SAVE" när jag uppdaterat. •Jag delar ut filer för er som har tappat bort era gamesaves. Jag kommer att uppdatera detta när jag har fått in dem. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Los Santos Gamesave 1 Från GT4 •Klarat 0%, fyra motorcyklar i början av spelet i CJ's garage. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Gamesave 2 Från Moongoose •Efter första C.R.A.S.H uppdraget. Till er som har det svårt att gå igenom "Just Business". Länk:Klicka här för att ladda ner filen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Las Venturas Gamesave 3 Från Jaeger •Jag har gjort Vertical Bird uppdraget och jag ska precis ta keycard från Millie. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Gamesave 4 Från GT4 •Klarat fram till tredje staden. Uppdrag: Learn to fly. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Gamesave 5 (MAIN.SCM) Från GTAGaming •100%! •Ok, lyssna på mig nu, kopiera & klistra "MAIN.SCM" till "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script . "MAIN.SCM" behöver man till för att rekytera 7 medlemmar, Jetpack, Hydran, Pansarvagn och för att köpa transport från färjan m.m. Kopiera sedan "GTASAsf1.b" från "Gamesave 5" till din savegame mapp som ligger i "My Documents\GTA San Andreas User Files". Obs! Inte "GTASAsf1.b" som medföljer med "MAIN.SCM", du laddar ner "MAIN.SCM" där ifrån för att den hostas där annars är det ingen problem för "GTASajten" att hosta savefilen! •Du kan nu rekytera 7 medlemmar, tillgång till alla coola transport, en pansarvagn och en Hydra bredvid CJ's första hus. Notera, för att flyga planen behöver du bara hoppa över staketet. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Gamesave 6 (utan fusk) Från GTAGarage •100% som ovan men utan fusk. (Fusk-fri!). Gamesave 5 är helt fusk-fri! Länk:Klicka här för att ladda ner filen. (Vältränad) från Billy •Eftersom jag tyckte CJ var lite spinkig i den savefilen har jag varit och tränat upp musklerna på gymmet.. Varsågod.. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Redigerad 15 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Iofs finns dom där överallt ute på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Iofs finns dom där överallt ute på nätet För dem som inte orkar leta då? Var vänlig mot dem som försöker vara vänliga mot dig! Tack GT4! Redigerad 14 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag undrar om det finns någon savegame där det verkligen är klarat till 100% och helt utan fusk.. vet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag undrar om det finns någon savegame där det verkligen är klarat till 100% och helt utan fusk.. vet någon? Japp, jag har det. Ladda bara ner "Gamesave 3" och följ bara "anvisningarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 LOL! TREAN ÄR FAKE! Ingen save så ni vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Japp, jag har det. Ladda bara ner "Gamesave 3" och följ bara "anvisningarna". Vart kan man hitta den då? Vad menar du med fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) LOL! TREAN ÄR FAKE! Ingen save så ni vet... Nej, ingen fake. Det är en zip fil för att inkludera alla filerna "gtasasf1.b", "MAIN.SCM", "readme.txt". Obs! Läs "lösenord.txt" först! Redigerad 14 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Nej, ingen fake. Det är en zip fil för att inkludera alla filerna "gtasasf1.b", "MAIN.SCM", "readme.txt". Kan du länka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 3an innehåller fusk.. Har haft den tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 3an innehåller fusk.. Har haft den tidigare. Är du säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Någon som har en save där man nyss klarat "Just Buisness" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Någon som har en save där man nyss klarat "Just Buisness" ? Sikta alltid på hjulen (fungerar alltid för mig) och skjut segt, alltså peppra inte. Skjut först och främst föraren (huvudet om du har det till PC för det är ganska lätt att sikta med en mus). Kolla på radarn, där håller du koll på var alla fordon finns. Skjut de som finns närmast dig i tur och ordning. Du behöver inte heller koncentrera dig på lastbilen, dom åker bara förbi. Annars är det ganska lätt, ingen vill lägga en savegame fil p.g.a. alla kan klara "Just Business" om man bara försöker. Det tog mig tre försök att klara "Just Business". Redigerad 14 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men kan någon länka till den savefilen.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sikta alltid på hjulen (fungerar alltid för mig) och skjut segt, alltså peppra inte. Skjut först och främst föraren (huvudet om du har det till PC för det är ganska lätt att sikta med en mus). Kolla på radarn, där håller du koll på var alla fordon finns. Skjut de som finns närmast dig i tur och ordning. Du behöver inte heller koncentrera dig på lastbilen, dom åker bara förbi. Annars är det ganska lätt, ingen vill lägga en savegame fil p.g.a. alla kan klara "Just Business" om man bara försöker. Det tog mig tre försök att klara "Just Business". Så fort jag kommer in i byggnaden dör BigSmoke, jag har testat allt och är rätt desperat. Jag skulle uppskatta det otroligt mycket om någon la upp en savegame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men kan någon länka till den savefilen.. ? QUOTE från GT4 ---------------------------------------------------------- Gamesave 3 • Klarat 100%! • Ok, lyssna på mig nu, kopiera & klistra "MAIN.SCM" till "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script Kopiera sedan "GTASAsf1.b" till din savegame mapp som ligger i "My Documents\GTA San Andreas User Files". • Du kan nu rekytera 7 medlemmar, tillgång till alla coola transport, en pansarvagn och en Hydra bredvid CJ's första hus. Notera, för att flyga planen behöver du bara hoppa över staketet. Länk: Klicka här för att ladda ner filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Tack Varsågod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ingen som har en savegame efter man klarat "Just Buisness" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har en efter man har gjort första C.R.A.S.H uppdraget, den andra är den ända jag har kvar... Sen får jag nya... Men vet inte hur jag lägger upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts