Stevex Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 När ja köpte spelet upptäckte jag att det var i en bok, där skivan satt dåligt på sista sidan. finns San Andreas bara i bok form eller är det någon som har i ett DVD fodral som det är på Xbox och PS2. Det är PC ja snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Öh, va!? Jag fattar inte riktigt! Var skivan i en bok eller fick du med en bok där sista sidan var sönder!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det är en bok. fint inbunden och allt. När jag öppnade paketet, trodde jag att jag fått fel att de missat cd:n, Jag ville ju ha spelet och inte någon bok . i alla fall sitter cd:n på sista sidan lite billigt fastsatt. Men o andra sidan är det ju inte där den skall sitta utan i dvd läsaren . Boken jag fick + spelet var från siba för 399kr. Vad det står i boken har jag ingen aning om men man får väl bläddra i den när spelet inte är lika kul :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts