Tackleberry Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Turbonegro sålkart. Lite annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett tips: N.W.A - Straight Outta Compton Ett stort J*vla blunder av R* att inte ha denna låt med på soundtracket. Det ultimata gansta-rap låten. http://www.purelyrics.com/index.php?lyrics=utpmjhio Den äger ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Alla The Kristet Utseende låtar, Sex Pistols och annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ser att du har Mötley Crüe: Kan tipsa om några bra låtar: Live Wire Piece Of Your Action Red Hot Knock 'Em Dead, Kid Smokin' In The Boys Room Wild Side Dr. Feelgood Kickstart My Heart Hooligan's Holiday Hell On High Heels Pottzork det här var bara några låtar jag tror du skulle tycka om, det finns många fler som är bra men jag tror du gillar dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ingen som har Guns`n roses - Paradise City ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ingen som har Guns`n roses - Paradise City ? Den låter för lågt. hade den förrut @gta. kommer aldrig ihåg resten av namnet men ja har hört asmånga låtar me Mötley å dom ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Har dessa... NWA - Straight out of Compton Wu-Tang Clan - Wu-Tang Clan aint nuthing to fuck with Cypress Hill - Insane in the Brain Dj Quick - Cant fuck with a nigga Public Enemy - Fight the Power House of Pain - Jump Around Bodycount - Copkiller Dr.Dre - East coast, West coast killah Man måste ju ha lite tidsriktig musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man blir ju mörkrädd när man ser eran musiksmak. Sämmre får man leta efter (vissa undantag) Är det bara jag som glider runt och lyssnar på Broder Daniel, The Cure, The Ark och Strokes?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Lite offtopic men Pottzork, hur fick du XP sådär snyggt?? Var fick du utseendet ifrån? Redigerad 22 juni, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Man blir ju mörkrädd när man ser eran musiksmak. Sämmre får man leta efter (vissa undantag) Är det bara jag som glider runt och lyssnar på Broder Daniel, The Cure, The Ark och Strokes?! Brukar egentligen inte komma med sådana här meningar, men det ska komma från dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) The ark........Bhahahaha, Ursäkta mig=) Var bara tvungen Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Breaking Benjamin - So Cold Marilyn Manson Slipknot Linkin Park Wildstyle från GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej men ärligt var finns det bra i Trance och hårdrock/metal eller vad fan ni vill kalla det?! I de senare hör man inte vad de sjunger (kan man ens kalla det sång?) och är enbart skränigt. Trance är det ju för fan ingen sång alls utan enbart samma ljud i flera timmar. Ne tacka vet jag Broder Daniel där man hör sången, budskapen och dessutom får helt underbara melodier! Och klanka fan inte ner på The Ark, Ola Salo är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ne tacka vet jag Broder Daniel där man hör sången, budskapen och dessutom får helt underbara melodier! Och klanka fan inte ner på The Ark, Ola Salo är kung! Bara svenska band, gillar du inget internationellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Bara svenska band, gillar du inget internationellt? Skrev faktiskt i första inlägget både The Cure och The Strokes spm är från staterna. Så jodå det finns massa bra band från andra länder. Senaste upptäckten på ett bra band är ju lätt Vive le Fête från Belgien. Electropop på franska, mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur läggaer man in låtar i GTA: SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur läggaer man in låtar i GTA: SA? Mina dokument/"GTA San Andreas User Files"/"User Tracks".. Där kan du koipera eller lägga in dina mp3 filer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Mina dokument/"GTA San Andreas User Files"/"User Tracks".. Där kan du koipera eller lägga in dina mp3 filer.. Eller genvägar till dina MP3 filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ingen som har intro låten gun's n roses- welcome to the jungle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts