Terrorysta Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Ska strax köpa SA till PC (har ps2 versionen), så jag undrar om ni har något att rekomendera Så vad har ni för egna låtar med i spelet? (hoppas ingen redan har gjort en sån här topic, kunde iaf inte hitta något) Redigerad 14 juni, 2005 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Låtar från filmen Hook, "Sad But True" av Metallica och några låtar från filmen Jorden runt på 80 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Okej, själv ska jag nog ta lite Deep Purple, AD/DC och Rolling Stones. Ser verkligen fram emot den här funktionen med egna låtar eftersom musiken i spelet var skit (med undantag från ett par låtar) Redigerad 14 juni, 2005 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 3 trance skivor ;O lyssnar dock nästan aldrig på min egna radio, mer på de inbyggda ;b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 ¨Trance låter, lite eminem (stavnning), lite 50 vent och mycket Linkin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Only trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Lite linkinpark,metallica,Och nåra hammerfall faktiskt(låter lustigt men jag mpste tipsa om att hammerfall - fury of the wild passar nice till spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Äsch man ska ju ha spelets låtar, inget annat passar in eneligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Toots and the Maytals - Pressure Drop.. Mycket härlig reagge låt som redan finns på K-Jah.. Har även lite Bob Marley och lite annan reagge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 En av mina Trance låtar passar perre till crusie i spelet. typ på en motor väg mitt i öknen medans man lyssnar på trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har perfekta "Gansta" låtar som jag har lagt in. En som passar bra när snuten jagar. Fight The Power - Xzibit ft KoRn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har ... 1.Björn Rosenström - Lurad 2.Bob Marley - Bad Boys 3.Bob Marley - No Woman No Cry 4.Eminem - Hailie´s song 5.Eminem - Kim 6.Groove Coverage - Miljon Tears 4u 7.Groove Coverage - Poison 8.Lars Winnerbäck - Balladen om Konsekvenser 9.Lars Winnerbäck - En Söt Liten Flicka 10.Lars Winnerbäck - Spöken 11.LoopTroop - The Long Arm Of The Law 12.LoopTroop - Don´t Hate the Player 13.Monligth Shadow 14.Snook - Mr Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ramones och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur stoppar man in egna låtar i GTA : SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Coldplay & trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fittpipper Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett tips: N.W.A - Straight Outta Compton Ett stort J*vla blunder av R* att inte ha denna låt med på soundtracket. Det ultimata gansta-rap låten. http://www.purelyrics.com/index.php?lyrics=utpmjhio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Midtown - Give it up The buzzhorn - Ordinary Feeder - Shatter Lite Linkin Park Och lite annat som jag har glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 30-tals musik haha skoja Bara DJ Tiesto låtar ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ett tips: N.W.A - Straight Outta Compton Ett stort J*vla blunder av R* att inte ha denna låt med på soundtracket. Det ultimata gansta-rap låten. http://www.purelyrics.com/index.php?lyrics=utpmjhio Har de inte med den? Eller är det "Fuck the Police" de har med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 01 Metallica-Battery 02 Metallica-Blackened 03 Metallica-Creeping Death 04 Metallica-Enter Sandman 05 Metallica-Fade to Black 06 Metallica-For Whom the Bell Tolls 07 Metallica-Master of Puppets 08 Metallica-Motorbreath 09 Metallica-My Friend of Misery 10 Metallica-Nothing Else Matters 11 Metallica-One 12 Metallica-Seek & Destroy 13 Metallica-The Frayed Ends of Sanity 14 Metallica-The Unforgiven 15 Metallica-Until it Sleeps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts