Zyemon Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Är det nån som vet vad det är för fel på min mp3-spelare den vill inte starta och jag har försökt att lämna in den men har tappat bort kvittot, det går bra att lägga in filer på den men den vägrar att starta kan nån hjälpa mig...??? Redigerad 14 juni, 2005 av ZyeM0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Är det nån som vet vad det är för fel på min mp3-spelare den vill inte starta och jag har försökt att lämna in den men har tappat bort kvittot, det går bra att lägga in filer på den men den vägrar att starta kan nån hjälpa mig...??? Vad är det för modell? På min måste man trycka på on sen vänta fem sek och trycka på play så startar den. Kolla handboken du får med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Testat byta batterier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Kolla om knappsatsen är låst. Om den inte ser ut at vara det, kan knappen som låser den ha gått sönder. Det var i alla fall vad som hände med min gamla. Redigerad 14 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Min mp3-spelare gick inte heller att sätta på, så jag åkte in och bytte den. Men det har visat sig för mig att min(a) mp3-spelare inte funkar med budgetbatterier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vad är det för modell? På min måste man trycka på on sen vänta fem sek och trycka på play så startar den. Kolla handboken du får med Det är en packard bell audiokey 256mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts