N1CK3 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur håller man i 2 vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Du måste höja din weapon-skill för att kunna använda dubbla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag vet jag e hitman i det vapnet kommer ej ihåg vad det hete men det stod att jag kunde ha 2 vapen!!Men jag undra hur jag gör det?? Redigerad 13 juni, 2005 av N1CK3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Du måste väl få ännu bättre skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 När du får hitman i ett vapen t.e.x Uzi eller pistol (inte den med ljuddämpare) så får du 2 vapen automatiskt. Bara skjut lite så ser du att du håller i två vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts