Jump to content

Michael Jackson friad...!

Arman
 Share

Är du nöjd?  

108 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Vet inte...

det känns som om att alla vill att han ska vara en pedofil bara för att han ser ut som ett jävla missfoster :wacko:

men efter som han blev friad lär han ju vart oskyldig

jag menar efter som han är så rik är det ju inte konstigt att folk vill ha åt hans pengar

Specielt juryn va? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Nej

Det här är ett klassiskt exempel på att de rika alltid segrar. Kapitalismens mur är svår att bräcka.

Jag vet inte riktigt hur jag känner för att han blev friad. Det är uppenbart att Arvizo familjen var ett gäng giriga lögnare, men är Michael Jackson mycket bättre själv? I min mening så är det inte naturligt att en 45 årig man skriver brev till en 12 årig pojke där det står att han älskar honom mer än sina egna barn. Dessutom så är det inte normalt att en 45 årig man delar säng med en liten pojke. Det är inte det finaste och vackraste man kan göra som Jackson påstod. Det är rent ut sagt helt jävla skruvat att han ens försökte få det att låta normalt.

Jag säger inte att Michael Jackson är skyldig till det här brottet... men jag säger heller inte att han är oskyldig... för den som inte kan se att denna man är helt jävla skadad... lever i en fantasivärld.

En av världens största artister det är han... och det kommer aldrig någon att kunna ta ifrån honom... men som människa så är han ett jävla skämt.

I dagens läge så kan jag fortfarande plocka fram min gamla "off the wall" skiva, och digga den man som kom att bli världens främste och mest inflytesrika artist under vår tid... kanske även historiens främste artist. Men jag mår dåligt när jag lägger till ansiktet på den fantastiska musik som kom att dominera under 80 talet.

Man kan tycka synd om honom, men jag ser ingen vits i det. Det var han själv som uppmuntrade media att skriva om hans exentriska livstil. Även efter att median nästan krossat honom... så går han med på att låta Martin Bashir göra en dokumentär om honom. Ett genidrag för ett missfoster som undermedvetet vill förgöra sig själv.

Nej, oskyldig eller skyldig... så tycker jag att han borde låsas in nånstans där de kan studera hans vanor och begå experiment på honom i förebyggande syfte.

Jag gillar Michael Jackson... men han är helt jävla slut i skallen... om ni inte ser det, så får ni ta och gnugga er i ögonen eller till och med bränna er i armen med en tändare tills ni vaknar till och får ett egentligt begrepp på sanningen.

- Mahalo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror han är skyldig till viss del. Inte säkert att han haft ihop det med alla barna. Men säkert någon som har det.

Tyvärr tror jag också han köpte sig fri mer. Hade en vanlig IKKE rik person varit anklagad för samma hade han åkt dit.

Filen nedan bör kanske ligga i dagens bild :) Men passar mest in här. Som alltid då Michael Jacksson gör något så kommer det antingen bilder, små filmer eller spel.

Fann denna för ett tag sedan. (OBS behöver jag säga att bilden är fejkad)

Hmm ja se själva...

FUCK OFF Michael :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor