Jump to content

Michael Jackson friad...!

Arman
 Share

Är du nöjd?  

108 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej det är inte samma sak alls.

En homosexuell blir inte skadad fysiskt eller psykiskt eftersom den själv har valt det.

Jag tror knappast barn går fram till en pedofil och frågar om de kan ha sex nej.

Du fattar tydligen inte vad jag menar. Jag menar att det är dumt att säga att folk ska dö bara för att de är pedofiler, som att homofober vill döda homosexuella bara för att de är just homosexuella.

Sen så är homosexualitet inte något som man bara väljer att bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men problemet lyder...

Jackson älskar barn! Men tyvärr så kan dagens människor inte se sanningen i det, eftersom de flesta är egoister och idioter som tror att om man älskar ett barn så betyder det att man är pedofil. Jackson är bara lite speciell på ett j*vligt positivt sätt men tyvärr ser människor honom som en pedofil som visar falska känslor för barn över hela världen...

Jo, det finns något South Park avsnitt om hur positiv han är.. Och hur mycket han gillar barn och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troligen inte...

När Jay Leno skämtade om hans "friande", började publiken bua... varför? Jävla Kalifornienbor... :lol:

Om jag fattar rätt så svarar jag såhär

"Jo, det finns visst ett South Park avsnitt om det" om jag fattade fel så har jag inget att säga eftersom jag då inte fattar.

Avsnittet heter "The Jeffersons".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar vara så att alla som tycker hans musik är dålig tror att han har gjort det han är anklagad för. Själv så anser jag att han är ett geni när det gäller musik. Hans musik är helt enkelt extremt bra. Och så tror jag självklart att han INTE har gjort det.

Lixom, Jackson är rik (eller iofs inte så rik) och han tycker om barn väldigt mycket (behöver inte betyda att han är pedofil. Nästan alla föräldrar tycker om sina barn väldigt mycket, men dom sätter inte på dom för det. Kan inte Michael tycker om barn på samma sätt, även fast det inte är sina egna?). O då är det så att ungen som han ska ha legat med osv har en mor som vill utnyttja hela grejen. Troligtvis är hon så pass sinnessjuk att hon kan använda sitt barn på så vis. Hon anklagar honom för sexuellt utnyttjande av minderårig och massa andra saker. Och folk går på det hela.

Allt är möjligt att göra i USA. För vem vet inte att 95% av alla amerikaner är riktigt riktigt korkade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är glad för hans skull att han friades. Jag visste hela tiden att han var oskyldig. Den där cancersjuka ungen som anklagade honom var nog bara ute efter hans pengar. :lol:

Det var nog hans föräldrar som ville ha pengar.

Fast det är ju nästan samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Vet inte...

det känns som om att alla vill att han ska vara en pedofil bara för att han ser ut som ett jävla missfoster :wacko:

men efter som han blev friad lär han ju vart oskyldig

jag menar efter som han är så rik är det ju inte konstigt att folk vill ha åt hans pengar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor