Pico Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Låt han sitta inne för han e så allmänt ful bara. Han e ju fan en pedofil det ser ni på honom.. bort med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Haha.. w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Oj sa jag något dumt om din älskling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Oj sa jag något dumt om din älskling Ja. :'( Asshat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Nej det är inte samma sak alls. En homosexuell blir inte skadad fysiskt eller psykiskt eftersom den själv har valt det. Jag tror knappast barn går fram till en pedofil och frågar om de kan ha sex nej. Du fattar tydligen inte vad jag menar. Jag menar att det är dumt att säga att folk ska dö bara för att de är pedofiler, som att homofober vill döda homosexuella bara för att de är just homosexuella. Sen så är homosexualitet inte något som man bara väljer att bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Bara för att man är pedofil behöver man ju inte nödvändigtvis förgripa sig på barn. Pedofil innebär ju bara att man attraheras till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Bra att någon verkar ha förstått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men problemet lyder... Jackson älskar barn! Men tyvärr så kan dagens människor inte se sanningen i det, eftersom de flesta är egoister och idioter som tror att om man älskar ett barn så betyder det att man är pedofil. Jackson är bara lite speciell på ett j*vligt positivt sätt men tyvärr ser människor honom som en pedofil som visar falska känslor för barn över hela världen... Jo, det finns något South Park avsnitt om hur positiv han är.. Och hur mycket han gillar barn och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Och det kan du backa upp med bevis hur? [ironi]"Det stog ju på aftonbladet!!!!11"[/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jo, det finns något South Park avsnitt om hur positiv han är.. Och hur mycket han gillar barn och sånt. Troligen inte... När Jay Leno skämtade om hans "friande", började publiken bua... varför? Jävla Kalifornienbor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hmmm, gillar musiken han gjorde förut, men hatar han som den person han är numera, så jag vettefan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Troligen inte... När Jay Leno skämtade om hans "friande", började publiken bua... varför? Jävla Kalifornienbor... Om jag fattar rätt så svarar jag såhär "Jo, det finns visst ett South Park avsnitt om det" om jag fattade fel så har jag inget att säga eftersom jag då inte fattar. Avsnittet heter "The Jeffersons". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Verkar vara så att alla som tycker hans musik är dålig tror att han har gjort det han är anklagad för. Själv så anser jag att han är ett geni när det gäller musik. Hans musik är helt enkelt extremt bra. Och så tror jag självklart att han INTE har gjort det. Lixom, Jackson är rik (eller iofs inte så rik) och han tycker om barn väldigt mycket (behöver inte betyda att han är pedofil. Nästan alla föräldrar tycker om sina barn väldigt mycket, men dom sätter inte på dom för det. Kan inte Michael tycker om barn på samma sätt, även fast det inte är sina egna?). O då är det så att ungen som han ska ha legat med osv har en mor som vill utnyttja hela grejen. Troligtvis är hon så pass sinnessjuk att hon kan använda sitt barn på så vis. Hon anklagar honom för sexuellt utnyttjande av minderårig och massa andra saker. Och folk går på det hela. Allt är möjligt att göra i USA. För vem vet inte att 95% av alla amerikaner är riktigt riktigt korkade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Om han var skyldig = Nej Om han var oskyldig = Ja Vote: Vet inte om han var skyldig eller inte så därför röstar jag på "vet inte" ... it's simple as that you mo' fucker... Redigerad 14 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag är glad för hans skull att han friades. Jag visste hela tiden att han var oskyldig. Den där cancersjuka ungen som anklagade honom var nog bara ute efter hans pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag är glad för hans skull att han friades. Jag visste hela tiden att han var oskyldig. Den där cancersjuka ungen som anklagade honom var nog bara ute efter hans pengar. Nähä troru deh va Arre!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag är glad för hans skull att han friades. Jag visste hela tiden att han var oskyldig. Den där cancersjuka ungen som anklagade honom var nog bara ute efter hans pengar. Det var nog hans föräldrar som ville ha pengar. Fast det är ju nästan samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Är han? Jippey.... VOTE: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag skiter fullständigt om han sitter inne eller inte. Det är inte sveriges barn hand håller på med (om det nu var så). stängde dom inte igen hans pedofilkoisk åxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vote: Vet inte... det känns som om att alla vill att han ska vara en pedofil bara för att han ser ut som ett jävla missfoster men efter som han blev friad lär han ju vart oskyldig jag menar efter som han är så rik är det ju inte konstigt att folk vill ha åt hans pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts