Jump to content

Michael Jackson friad...!

Arman
 Share

Är du nöjd?  

108 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Nej.

Jag vet inte vilka bevis eller sånt som dom har haft, men jag har alltid varit misstänksam mot han sen han betalade en unge flera miljoner dollar för att slippa rättegång. Men sen kan man ju undra om dom här nya anklagelserna kommer från familjer som med pengabegär...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har någon här sagt att man ska döda homosexuella? Inte vad jag har märkt. Ingen har heller sagt att han är det.

Men man kanske inte döda pedofiler, men spärras in och bli väldigt illa behandlad tycker jag allt att dom är "värda". :wub:

Jag fattar inte att människor tycker om HAN, sedan om dom tycker om hans musik är en annan sak.

Men snälla, har jag sagt att nån har sagt att man ska döda homosexuella eller att Micheal är det?

Jag drog en parallel till homofober som inte gillar homosexuella. Om han är pedofil, låt han va det. Om han inte har skadat eller våldtagit barn (vilket han nu har blivit friad för) så ska man inte säga att han ska dö eller låsas in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man dödas bara för att man är pedofil? För fan lika dumt som att säga att alla homosexuella ska dödas bara för att de är homosexuella.

Bara han inte griper sig på barn(som man hoppas han inte gjort nu när han har friats) så får han ju ha vilken sexuell läggning han vill

Nej det är inte samma sak alls.

En homosexuell blir inte skadad fysiskt eller psykiskt eftersom den själv har valt det.

Jag tror knappast barn går fram till en pedofil och frågar om de kan ha sex nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anser att det är rätt att han blir friad. Jag tror inte en sekund på media och alla familjer som anklagar honom för att vara en pedofil.

Haha, hur kan man SE på nån att den är en pedofil? Snacka om fördomar.

Klart att man INTE kan se på en person om den är pedofil.

Men jag tror dock han är skyldig. pga 2 saker :

1. Jag känner det på mig.

2. Han har blivit anklagad förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men problemet lyder...

Jackson älskar barn! Men tyvärr så kan dagens människor inte se sanningen i det, eftersom de flesta är egoister och idioter som tror att om man älskar ett barn så betyder det att man är pedofil. Jackson är bara lite speciell på ett j*vligt positivt sätt men tyvärr ser människor honom som en pedofil som visar falska känslor för barn över hela världen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt han sitta inne för han e så allmänt ful bara. Han e ju fan en pedofil det ser ni på honom.. bort med honom

Word to the wise. Låt honom sitta i fängelse för att han är ful och liknar en pedofil (hur fasen ser en pedofil ut?)...

Angående att han är friad så känner jag lite blandade känslor. Så vitt jag uppfattat det hela så är mamman till Gavin Arvizo (killen som enligt sin mamma blivit antastad av Jackson) en person som försöker klämma pengar på kändisar, och eftersom Jackson inte har "alla hästar hemma" så är han väl en bra måltavla. För Michaels bästa tycker jag han borde få seriös hjälp, då det är uppenbart att han inte mår bra, alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor