Jump to content

Michael Jackson friad...!

Arman
 Share

Är du nöjd?  

108 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Orkar inte bry mig. skrattar bara åt bilden jag såg på Jay Leno. kan rita, vänta.

ädditt: :wub:

äcklig han är... han är ju läskig. och låter som en 5åring, fett äckligt.

Ser ut som om hans nästipp är en torkad apelsinklyfta.

Kanske förväxlades med doktorns apelsin under operationen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Vet inte.

Egentligen så orkar jag inte bry mig så mycket. Jag gillar inte Jackson någe vidare, men nu tycker jag bara att han ser läskig ut och så. Jag säger inte att han har gjort det men jag tror han har det och så.

Det va Arman och inte Pollmannen som gjorde denna poll :ermm::wub::shifty: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man dödas bara för att man är pedofil? För fan lika dumt som att säga att alla homosexuella ska dödas bara för att de är homosexuella.

Bara han inte griper sig på barn(som man hoppas han inte gjort nu när han har friats) så får han ju ha vilken sexuell läggning han vill

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man dödas bara för att man är pedofil? För fan lika dumt som att säga att alla homosexuella ska dödas bara för att de är homosexuella.

Bara han inte griper sig på barn(som man hoppas han inte gjort nu när han har friats) så får han ju ha vilken sexuell läggning han vill

Har någon här sagt att man ska döda homosexuella? Inte vad jag har märkt. Ingen har heller sagt att han är det.

Men man kanske inte döda pedofiler, men spärras in och bli väldigt illa behandlad tycker jag allt att dom är "värda". :wub:

Jag fattar inte att människor tycker om HAN, sedan om dom tycker om hans musik är en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor