Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har påbörjat min mod till San Andreas vid namn "GTA: Liberty City Stories - Official Coach Mod" Det är den bussen som användes vid E3-mässan för några veckor sedan och jag håller på med att göra en exakt kopia som kommer vara parkerad vid Los Santos Convention Center i San Andreas... Kommer snart tillbaka med bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tjock nice! *ventar po bildena* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hur går det? Det går bra... har just nu valt ut alla bilder och texturer som skall användas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 När kan man förvänta sig en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ser bra ut! några bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har påbörjat min mod till San Andreas vid namn "GTA: Liberty City Stories - Official Coach Mod" Det är den bussen som användes vid E3-mässan för några veckor sedan och jag håller på med att göra en exakt kopia som kommer vara parkerad vid Los Santos Convention Center i San Andreas... Kommer snart tillbaka med bilder... Får man hjälpa dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Arman: vart hittar du orginaltexturerna till bussen? jag försökte hitta texturerna till polisbilen, men lacopcar.txd och sfcopcar.txd ect finns bara texturerna för sirenerna grillen och underredet, bara 2 olika bilder. underar vart man hittar texturen för hela karossen och loggan. wiNceNt: det är inte så mycket jobb att byta texturerna på en bil, så nån hjälp lär inte behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 wiNceNt: det är inte så mycket jobb att byta texturerna på en bil, så nån hjälp lär inte behövas Tänkte om det fanns mer att göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vart e texturer överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Arman: vart hittar du orginaltexturerna till bussen? jag försökte hitta texturerna till polisbilen, men lacopcar.txd och sfcopcar.txd ect finns bara texturerna för sirenerna grillen och underredet, bara 2 olika bilder. underar vart man hittar texturen för hela karossen och loggan. wiNceNt: det är inte så mycket jobb att byta texturerna på en bil, så nån hjälp lär inte behövas Vilket program använde du? iRipper? För det använder jag... Dock så väntar jag på bättre program och en riktig TXD-hanterare till SA... qouad_Gta: Svaret på din fråga står där uppe... iRipper skall du ladda hem... men jag rekommenderar att du väntar några dagar på en bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Vilket program använde du? iRipper? För det använder jag... Dock så väntar jag på bättre program och en riktig TXD-hanterare till SA... qouad_Gta: Svaret på din fråga står där uppe... iRipper skall du ladda hem... men jag rekommenderar att du väntar några dagar på en bättre... Jag använder txd workshop... detta är det ända polisbilstexturfilen innehåller(borde vara fler): Redigerad 14 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag använder txd workshop... detta är det ända polisbilstexturfilen innehåller(borde vara fler): Jo, det kanske är uppdelat i fler TXD-filer i gta3.img... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts