Jump to content

GTA: Liberty City Stories - Official Coach Mod

Arman
 Share

Recommended Posts

Har påbörjat min mod till San Andreas vid namn "GTA: Liberty City Stories - Official Coach Mod"

Det är den bussen som användes vid E3-mässan för några veckor sedan och jag håller på med att göra en exakt kopia som kommer vara parkerad vid Los Santos Convention Center i San Andreas...

Kommer snart tillbaka med bilder...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har påbörjat min mod till San Andreas vid namn "GTA: Liberty City Stories - Official Coach Mod"

Det är den bussen som användes vid E3-mässan för några veckor sedan och jag håller på med att göra en exakt kopia som kommer vara parkerad vid Los Santos Convention Center i San Andreas...

Kommer snart tillbaka med bilder...

Får man hjälpa dig ? :P:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman: vart hittar du orginaltexturerna till bussen? jag försökte hitta texturerna till polisbilen, men lacopcar.txd och sfcopcar.txd ect finns bara texturerna för sirenerna grillen och underredet, bara 2 olika bilder. underar vart man hittar texturen för hela karossen och loggan.

wiNceNt: det är inte så mycket jobb att byta texturerna på en bil, så nån hjälp lär inte behövas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman: vart hittar du orginaltexturerna till bussen? jag försökte hitta texturerna till polisbilen, men lacopcar.txd och sfcopcar.txd ect finns bara texturerna för sirenerna grillen och underredet, bara 2 olika bilder. underar vart man hittar texturen för hela karossen och loggan.

wiNceNt: det är inte så mycket jobb att byta texturerna på en bil, så nån hjälp lär inte behövas

Vilket program använde du? iRipper? För det använder jag...

Dock så väntar jag på bättre program och en riktig TXD-hanterare till SA...

qouad_Gta: Svaret på din fråga står där uppe... iRipper skall du ladda hem... men jag rekommenderar att du väntar några dagar på en bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket program använde du? iRipper? För det använder jag...

Dock så väntar jag på bättre program och en riktig TXD-hanterare till SA...

qouad_Gta: Svaret på din fråga står där uppe... iRipper skall du ladda hem... men jag rekommenderar att du väntar några dagar på en bättre...

Jag använder txd workshop...

detta är det ända polisbilstexturfilen innehåller(borde vara fler):

post-11-1118782507_thumb.jpg

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor