Jump to content

Hilfe

Share

Recommended Posts

Behöver lite hjälp o tips

1. Smoke skjuter ju verkligen som en kratta när man ska åka bredvid det där tåget och skjuta ner tre snubbar från tågtaket. Han har aldrig lyckats skjuta ner någon o jag har försökt flera gånger. Vad krävs det mer än att man ska hela tiden köra jämsides med tåget egentligen, några knep?

2. Man får ju en såndär bil som kan studsa, ja ni fattar vad jag menar, inför en tävling där man tävlar mot en annan dude i genren. Nu har jag dock "slarvat bort" den bilen och det behövs ju en studsande bil för att kunna göra CV-uppdragen. Var kan man få tag i en!?

3. Det här när man ska övervinna andra territories. När man tar över Glenn Park så får man ju instruktioner om hur man ska göra och bla bla. Om jag vill utmana ett gäng om ett annat område, hur gör jag då?

4. När man har stylat sin bil o sådär, då vill man ju spara den också, så att den inte försvinner om man kör med den till ett uppdrag o sedan efteråt är den borta t.ex. Kan den sparas på nåt annat sätt än i sitt garage? blir ju lite jobbigt om fallet inte är sådant.

Redigerad av jockma
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. kör så långt ut du kan på rälsen då blir det bra.

2.Brukar åka omkring lite här och var.

3.Börjar skjuta på ett gäng i det området. Då startas ett gängkrig.

4.Jag tror inte det??? :wub:

Ädit: vad är detför konstig titel på topicen?

Redigerad av 1337_Elit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor