wunderbaren Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är bara i första staden, men är så nyfiken, hur är kollektiv trafiken i de andra städerna? Har någon tunnelbana? Eller någon annan? Skulle vara kul om det finns spårvagn typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jockma Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Spårvagn ska det finnas... nånstans... såg det i nån SA-trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det finns ingen tunnelbana. Det finns spårvagnar, i ps2versionen kunde man dock inte åka på dom. På PC vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 På PC vet jag inte. Nej, det gick inte, kollade det... Det första jag gjorde när jag kom till San Fierro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tunnelbana kan man inte kalla det, men det finns underjordiska perronger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaren Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tunnelbana kan man inte kalla det, men det finns underjordiska perronger. Jo, men det e typ tågen som går igenom hela staten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jo, men det e typ tågen som går igenom hela staten Jo visst, men jag nämnde bara det som är närmast tunnelbana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Fan va besviken man blir, man far ju bara till SF för att åka spårvagn och gå på gay bar Vad det beträffat tunnelbana så finns det ju ingen där i verkligheten så varför skulle det finnas i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fan va besviken man blir, man far ju bara till SF för att åka spårvagn och gå på gay bar Vad det beträffat tunnelbana så finns det ju ingen där i verkligheten så varför skulle det finnas i spelet? Det finns ju en Gaybar Förövrigt så tycker jag att tågen i San Andreas är asroliga att leka med. Om man själv kör kan dom spåra ur, och annars kan man bilda olyckor genom att blockera in bilar eller människor på rälsen. Skoj skoj skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Förövrigt så tycker jag att tågen i San Andreas är asroliga att leka med. Tågen i San Andreas är så jäkla muppiga, har man spårat ut blir de ju hur lätta som helst, bara springa på de så far de iväg en bra bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts