GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills 3 Doors Down ska spela på Annexet i Stockholm. Som alla vet så är det ganska mycket biljetter kvar så något först till kvarn är det inte att snacka om. Vilka är 3 Doors Down? 3 Doors Down har sedan debutalbumet The Better Life etablerat sig som ett av de mest framgångsrika banden inom den nya amerikanska rocken. Mississippibandet 3 Doors Down har sålt 12 miljoner album världen över och senaste fullängdaren Seventeen Days gick direkt in som etta på den amerikanska albumlistan när den släpptes i början av året. Bandet har även haft sex topplistettor i USA med singlarna; Kryptonite, Duck & Run, Loser, Be Like That, When I'm Gone och Here Without You. Förband blir det svenska bandet Stereolith. Är det någon mer än jag som ska gå på denna konsert?, biljetter kosta 300:-. Så spring och köp, detta band är underskattat och myket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Usch nej, har annat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vem vill se de. Tycker att man ska gå på Eminems konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Intresseklubben har sprängts av överbelastning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men ojj vad intressesmurfarna hoppar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tröttnar ni aldrig på att citera från knappnytt eller andra överkända filmer? Nej, skall inte gå. Däremot försöker jag råffa åt mig en biljett till U2s konsert i Göteborg, med Razorlights som förband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tröttnar ni aldrig på att citera från knappnytt eller andra överkända filmer? Nej, skall inte gå. Däremot försöker jag råffa åt mig en biljett till U2s konsert i Göteborg, med Razorlights som förband! Nej, vad är så jobbigt med det din lilla tandställningsfjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts