Jacker Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ingen som sett "Take Me Out"? Den har ju till och med vunnit pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ingen som sett "Take Me Out"? Den har ju till och med vunnit pris. Vad för pris? Låten är iaf bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vad för pris? Låten är iaf bra Guldbaggen eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Var nåt pris på MTV tror jag... Guldbaggen? Hur tusan kan ett skottsk band vinna ett svenskt filmpris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 En svensk som gjort videon N*E*R*D* - Lapdance är en skön video (den ocensuerade) Red hot chili peppers - Californication Finns en uppsjö av bra videos, men dom kommer jag på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Haha för nåt år sen såg jag och en polare på ZTV. Detta var på natten så det var bara udda videos. Men det var iaf typ 2 tjejer och några killar, det var någon rapvideo. Tjejerna stod och rövshakade som fan och en hade häng på stringen. Killarna satt och kasta pengar på dom. Fyfan vad vi garva, rövarna var ju inte direkt små heller och så dallra dom som satan! Nelly - Tip Drill? Sedan är alla Whacko Jackos videos rena mästerverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts