Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jauu.... Fick Gta San Andreas idag, och skulle Installera det... Men sedan när jag hade installerat det, och ska köra det, så går det i SLOW-MOTION ! Jau... Det är ju såklart Grafik-kortet ? Vad kostar ett billiigt och bra grafik kort som man kan spela gtasanandreas PERFEKT med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men LOL, det finns inställningar som man kan ändra för att det ska flyta på.. Vad är det för grafikkort du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vårda språket! suger din data kuk så suger den, bara å köpa nytt grafikkort då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vårda språket! suger din data kuk så suger den, bara å köpa nytt grafikkort då. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Asså, in på Options -> Video -> Advanced sen fixxsa det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vårda språket! suger din data kuk så suger den, bara å köpa nytt grafikkort då. Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg. Glada inlägg ger glada läsare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men LOL, det finns inställningar som man kan ändra för att det ska flyta på.. Vad är det för grafikkort du har? Geforce 2... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Eftersom mitt grafikkort suger ställde jag in allt på lägsta, det flyter faktiskt helt okej nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Eftersom mitt grafikkort gick i sönder fick jag ta ett gamalt... samma som ditt... bara ändrade inställningarna i Video Options. Det ser inte så vackert ut men det går att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Här är lite tweakningstips: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194558 Fungerar riktigt bra för en polare som har ett äldre Radeon kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Läs min lilla guide Länk finns i signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts