ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Aha.. okej.. Jag har precis dödat den där polisen som rymmer i en vit bil.. High noon hette uppdraget.. Okey, då har du nog inte så jätte många uppdrag kvar (gjorde den för någon timme sen) Du kan ju alltid kolla vad du har gjort, o se vad du har missat, kolla denna lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har klarat 40,11 % och har lirat i 24 timmar och 14 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Öhm.. Jag har gjort "Robbing Uncle Sam" och "Cesar Vialpando" (eller vad det heter). Men jag har problem med OG Locs uppdrag när man ska sno Madd Dogs textbok och Wrong Side of the tracks.. Lägger upp min save om det är någon som vill hjälpa mig. Smyg förbi vakterna bara Tycker jag var hur lätt som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Okey, då har du nog inte så jätte många uppdrag kvar (gjorde den för någon timme sen) Du kan ju alltid kolla vad du har gjort, o se vad du har missat, kolla denna lista Okej.. var över i liberty city och dödade dom dära pojkarna i marcos bistro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts