soda Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ni som har haft spelet sen releasen, Torsdagen alltså. Hur långt har ni kommit resp. hur mycket played time har ni? Jag har klarat cirka 15-20% (sitter vid datorn nu, doh. Så jag kan inte kolla) på 6 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Haft spelet sen releasen och jag kan säga att jag har fått 100%. Vad mer behävs säga. Redigerad 13 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har just klarat Wu-Zi-Mus (tror han hette så) uppdrag då man ska vara "decoy" och köra ut i vildmarken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 100% på PS2 Siktar 100% på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Öhm.. Jag har gjort "Robbing Uncle Sam" och "Cesar Vialpando" (eller vad det heter). Men jag har problem med OG Locs uppdrag när man ska sno Madd Dogs textbok och Wrong Side of the tracks.. Lägger upp min save om det är någon som vill hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soda Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har inte PC versionen, men beskriv gärna vad du har problem med. :] Kommer ihåg att jag tyckte den var jäkla jobbig jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) 47% på pc (köpte det i fredags) Har några uppdrag kvar i Las Ventruras innan man *spoiler* kommer tillbaks till Los Santos. Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Var inte realesen i fredags för då köpte jag min och jag ska bara stjäla pengar för nån så är jag i san fierro Nu så är jag i San Fierro Redigerad 13 juni, 2005 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har klarat ca 40 %, är i Las Venturra och har gjort några uppdrag hos Woozie--> Klarat ca 75 uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Var inte realesen i fredags för då köpte jag min och jag ska bara stjäla pengar för nån så är jag i san fierro Jo, skrev fel edit, typ 2 uppdrag kvar i Las Venturas nu Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Haft spelet sen releasen och jag kan säga att jag har fått 100%. Vad mer behävs säga. Lägg upp... letar efter en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Eh... jag ligger på 8% Ni är snabba ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Öhm.. Jag har gjort "Robbing Uncle Sam" och "Cesar Vialpando" (eller vad det heter). Men jag har problem med OG Locs uppdrag när man ska sno Madd Dogs textbok och Wrong Side of the tracks.. Lägger upp min save om det är någon som vill hjälpa mig. Har du klarat lowrider racet!!! Redigerad 13 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Lägg upp... letar efter en... Problemat är bara att jag fått det på PS2, sorry. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soda Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ni som äger både Xbox och PC-versionen (och kanske tom. PS2-versionen) av spelet, vilken av den bästa enligt er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Ni som äger både Xbox och PC-versionen (och kanske tom. PS2-versionen) av spelet, vilken av den bästa enligt er? Tycker pc, har inte lirat på x-box, men ska det på söndag, min farsa har det till x-box. *spoiler* Kom nyss till Los Santos, o tog över madd dogs crib ^^Varning, jätte spoiler. Edit, har 8 uppdrag kvar, sen har jag klarat storyn(pc) Sen ska jag sikta mot 100%. Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Klarat 65,78%.. hur vet man hur många uppdrag man har kvar att köra? EDIT: jag har alltså pc versionen och började spela i söndags. EDIT har nu klarat 67,38% Redigerad 13 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Klarat 65,78%.. hur vet man hur många uppdrag man har kvar att köra? Jag kollade i en walkthrough, sen såg jag att jag hade 8 uppdrag kvar.(7st nu) Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stattin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Har klarat 50% (PS2 ver) köpte det på relese dagen.. Har inte spelat så mycket med andra ord, men nu när man vart arbetslös så har man börjat på allvar. edit: jag kom på att det kan vara en jäkla skillnad på 50% och 43.85% som är mer korrekt.. Redigerad 13 juni, 2005 av stattin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag kollade i en walkthrough, sen såg jag att jag hade 8 uppdrag kvar.(7st nu) Aha.. okej.. Jag har precis dödat den där polisen som rymmer i en vit bil.. High noon hette uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts