karlen Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) jag är ny här så jag undrar hur man legger in bilder där medelandet som man har skrivit (som den där hem sidan står här nedan för) och där sitt namn står(<--- där borta står namnet) Redigerad 3 januari, 2003 av karlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 jag är ny här så jag undrar hur man legger in bilder där medelandet som man har skrivit (som den där hem sidan står här nedan för) och där sitt namn står(<--- där borta står namnet) läs "nybörjare titta hit!" i off-topic där tror jag det finns, annars så gå in på my controls i menyn och avatar settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 vadå fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts