minigun Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma Låter otroligt. Kolla här: http://www.aftonbladet.se/kvinna/alkocount4.html Fyll i din vikt och mängden alkohol du druckit. Om du väger 75kg och hade druckit 70cl 40% på en gång hade du haft 4.15 promille = mer än dödlig alkoholförgiftning. Men du drack det alltså på 30 min? Du skulle ändå varit död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) - Pissat från Sverige till Norge - Cyklat utan händer 8 km.. Redigerad 24 juni, 2005 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Hade ca 4600 virus på min dator.. den dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts