Jump to content

Rekord...

Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma :lol:

Jag sa ju att jag var ganska tråkig av mig..

Btw, hur fan lyckades du? Nu så pratar jag om att supa utan att må dåligt eller spy utan vara i det mest perfekta stadiet som man kan vara..

Visst har jag druckit en sjuttis på mindre än två timmar men fan heller att jag mådde bra efter det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma -_-

Vad väger du? Vi antar att du väger 75kg och dricker en 70s så är du uppe 4.15 promille. fast du dricker den under en hel halvtimme, och kroppen förbränner ca 0.15 promille per timme, så vi säger att du har runt 4 promille i kroppen efter den halvtimmen.

ungefär vid 2.5 - 3 promille hamnar man i koma, fortsatte du dricka efter du hamnat i koma? över 3promille är det även stor risk att man inte överlever...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snuten plockade in en man som hade 3.14 promille, "körde" bil -_-.

sen har snuten plockat in 14 fyllekörningar på en vecka ;).

mina rekord..

öh..

1. Ropat "Hata AIK, Luleå äger" åt en hög me AIK fans (blackarmy), å överlevde xP.

2. satte en basketboll i en korg som var 2 meter upp å ca 13-15 meter från mig, "kasse", alltså så den inte rullar å studsar på ringen å de xD.

Satt på en bar i 11 timmar, på båten till Skottland för nån vecka sen, å 9 timmar i deras restaurang xD, samma dag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor