Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Druckit 1,5 7up på 20sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har flest poster i forumets populäraste tråd (Dagens lol) Är nog den lyssnat igenom Franz Ferdinand albumet mest i hela Sverige Har gått in och ut ur Norge 10 ggr på 1 minut Vafan, allt jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har gått in och ut ur Norge 10 ggr på 1 minut Bor du nära Norige ? Men 10 ggr är väl lite ? Det är väl bara en "linje" som man kan korsa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Bor i Närke, så nära Norge bor jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Stegrat halvmil med moppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Stegrat halvmil med moppen. Shiit.... Du ljuger huh ? (Asså... Om det är sant, så äger du värkligen vägen...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag är väl ganska tråkig av mig.. Jag har druckit 70cl ren vodka 40% på 2 timmar, all by myself.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Shiit.... Du ljuger huh ? (Asså... Om det är sant, så äger du värkligen vägen...) Hmm som många här på forumet vet så stegrar jag j*vligt långt. ska försöka fixa en film åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hmm som många här på forumet vet så stegrar jag j*vligt långt. ska försöka fixa en film åt dig. Ohh fan....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 2. Är bäst på trummor på detta forum. Nej de e jag... o trummor e inte bara om snabbhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Shiit.... Du ljuger huh ? (Asså... Om det är sant, så äger du värkligen vägen...) Lol... din amatör... bara o dra upp moppen, sitta/stå upp, gasa o köra... bara de inte kommer en massa bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lol... din amatör... bara o dra upp moppen, sitta/stå upp, gasa o köra... bara de inte kommer en massa bilar Jaha... Okej... Får väl testa det när man blir 15... BögBroDD....... ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag är väl ganska tråkig av mig.. Jag har druckit 70cl ren vodka 40% på 2 timmar, all by myself.. Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma Grattis, du har rekord i dumhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma Jag sa ju att jag var ganska tråkig av mig.. Btw, hur fan lyckades du? Nu så pratar jag om att supa utan att må dåligt eller spy utan vara i det mest perfekta stadiet som man kan vara.. Visst har jag druckit en sjuttis på mindre än två timmar men fan heller att jag mådde bra efter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Woow. Jag har druckit 70cl vodka 40% på en halvtimma Vad väger du? Vi antar att du väger 75kg och dricker en 70s så är du uppe 4.15 promille. fast du dricker den under en hel halvtimme, och kroppen förbränner ca 0.15 promille per timme, så vi säger att du har runt 4 promille i kroppen efter den halvtimmen. ungefär vid 2.5 - 3 promille hamnar man i koma, fortsatte du dricka efter du hamnat i koma? över 3promille är det även stor risk att man inte överlever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Snuten plockade in en man som hade 3.14 promille, "körde" bil . sen har snuten plockat in 14 fyllekörningar på en vecka . mina rekord.. öh.. 1. Ropat "Hata AIK, Luleå äger" åt en hög me AIK fans (blackarmy), å överlevde xP. 2. satte en basketboll i en korg som var 2 meter upp å ca 13-15 meter från mig, "kasse", alltså så den inte rullar å studsar på ringen å de xD. Satt på en bar i 11 timmar, på båten till Skottland för nån vecka sen, å 9 timmar i deras restaurang xD, samma dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 1. Ropat "Hata AIK, Luleå äger" åt en hög me AIK fans (blackarmy), å överlevde xP. Testa göra det mot Manchester-fans ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Testa göra det mot Manchester-fans ! Tror dom inte fattar så mycket om man skriker AIK Suger, Luleå äger till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Tror dom inte fattar så mycket om man skriker AIK Suger, Luleå äger till dom. Men dahhhhh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts