Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 3. Är bäst på fotboll i forumet? Nä, Det är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag tror jag har ett nytt rekord Jag rapar efter varje klunk av det jag dricker Redigerad 18 juni, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Mitt GTAsajten-rekord är nog att jag fick bästa resultatet på Nationella Provet i Matte B (Rätt på alla MVG-uppgifter och endast två fel!) Ahh, kom på ett rekord nu (antagligen). Jag fick 96/97 poäng på nians nationella prov i Engelska, muntligt + skriftligt ihoplagt. Ehm...vad kan jag skryta med. Jag ehh...nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) HM. kan ju skryuta med att i 6an gjorde vi 1 del av 9ornas nationella prov. jag fick vg++ [ENGELSKA] Redigerad 18 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag tror jag har ett nytt rekord Jag rapar efter varje klunk av det jag drickar Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) jag har typ supit varje helg i 2 (kanske 3) månader Söp varje dag hela påsklovet. (inte påsk-afton) Redigerad 20 juni, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Oslagbart rekord: Åkt 16 mil på en dag för att snacka med en finne på Barn och Ungdomsmottagningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag har Prince - Black Album på vinyl. Editation. Jag har hittat på det fina ordet editation =) Jag är den som bygger upp mina inlägg på det orginella sättet innehåll-punkt-punkt-punkt-radbrytning-radbrytning-punkt-punkt-punkt-frågeställning-osv mest på detta forum. Jag ställer mig verkligen skeptisk till Armans påstående: "Är den person som använder "..." mest av alla i världen..." ...detta anser jag dock inte som rekord, snarare "tuffa saker"... ...usch vad patetiskt... =( Grattis! du har nu även rekordet på den mest störande posten i trådens historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Grattis! du har nu även rekordet på den mest störande posten i trådens historia. Tack, synd att jag inte kunde konkurera med dig gällande den mest störande personen i trådens historia... Tihi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag kan hänga i en böjd arm i 10 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag kan hänga i en böjd arm i 10 sec Vad menar du ? Berätta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Vad menar du ? Berätta.... Kolla på bilden så förstår du Jag är inte så bra på att rita om det nu inte syns Edit: ops bilden Redigerad 23 juni, 2005 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ni som gör så ´jävla mycket armhävningar och sånt.... en fråga: varför?! lixom, bara man gör 12-15 3 gånger när man tränar så är det bättre än att göra 100 på rad lixom... så... aja, kan det bara för jag e lat men Rekord Latast i många världar... "try catch me if u can *running* (sec's later) "OO god my legs, i cant feel my legs!! Redigerad 23 juni, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) 3. Är bäst på fotboll i forumet? Det tror jag inte, jag är bättre. Har kickat mer än nån annan skrivit iaf, runt 450. Har dock inte orkat räkna på sistone, så jag kan säkert mer. btw, vart lirar du då Goblin? EDIT: Bara så att ingen ska komma och missförstå mig, naturligtvis så har inte kickning något med fotbollskunnande att göra (visst till en del, men om man är bra på att kicka behöver man inte vara grym på fotboll.) Redigerad 23 juni, 2005 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Åt 3(och började på en fjärde) korv med bröd under en reklam på ztv. Det var ketchup senap och bostongurka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Åt 3(och började på en fjärde) korv med bröd under en reklam på ztv. Det var ketchup senap och bostongurka på. Äh, de är ju aslånga, jag kan värre. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Äh, de är ju aslånga, jag kan värre. =D Men du är 4år äldre också... Men håller med om att dom är långa. (plus att det var bostongurka ) Brukar bli ganska aggressiv när jag spelar spel och det inte går bra, har brutit ett flertal skivor, fast är inte så ute i allmänheten. Âlltså rekordet, brutit massa spel skivor, erhm.(fast det ångrar man ju senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 1. drog en trippel-hs med AWP 2. låg 821-24 mot bottar 3. drog en dubbel-hs med deagle 4. kastat mitt tangentbord i väggen 4 gånger 5. slösar på flest skissblock i hela världen. ibland kanske jag bara drar tre streck, byter sen sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Rekord 1: Gjort magplask från 7,5 meter (jönköping om ni vill veta) Rekord 2: Jag har gått 1,2 mil Rekord 3: Jag lyckades köpa H&D i london bara för jag var desperat och var tvungen att köpa något. När jag kommer hem var det ingen Cd-key Rekord 4: Är en av de få som verkligen vet vad Pringles är gjorda av ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 1. Köpte Postal 1 på 10-an, när jag kom hem så var det ingen CD i! 2. Är bäst på trummor på detta forum. 3. Antagligen snabbast också (?) 4. Är nog petigast här när det gäller gräsklippning (väldigt pedantisk). 5. Bäst här på paintball? 6. Bäst här när det gäller kranautomater (en sån där som man styr en kran med och sedan fångar upp gosedjur med en klo) hm.. säkert ett par saker som jag har glömt att skriva ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts