vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Rapat 58 ggr på två minuter... Slagit ihjäl fyra fiskar med näven (orka bryta nacken) på ca fem minuter.. Klättrade upp på min grannes balkong fyra gånger på en halvtimme när jag var två år.. (tjugo meter mellan husen.. om man räknar trädgård och väg..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har lyckats somna stående i duschen 2 gånger, somnat i bastun en gång och vaknade på morgonen...somnat på lektioner.... Har lyckats tagit 23 564 bilder med min kamera på 4 år. en bild motsvarar ca 400Kb. 9425600 KB sammanlaggt alltså. har haft 254 doftgranar i bilen, dock är dom bortgivna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 somnat på lektioner.... Det gör jag varje dag i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det gör jag varje dag i skolan Same here, 2 ggr på samma lektion ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Klättrade upp på min grannes balkong fyra gånger på en halvtimme när jag var två år.. (tjugo meter mellan husen.. om man räknar trädgård och väg..) TVÅ ÅR? hallå, dom kan man fan inte klättra. dom kan man väll fan knappt krypa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 TVÅ ÅR? hallå, dom kan man fan inte klättra. dom kan man väll fan knappt krypa Nja, kröp upp då! Har videobevis! tror jag iallafall.. nånstans... Alltså jag kröp upp via deras trappa och satte mig på räcket.. Man kan vara så smart ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 TVÅ ÅR? hallå, dom kan man fan inte klättra. dom kan man väll fan knappt krypa Haha ett normalt barn kan gå när de är 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha ett normalt barn kan gå när de är 2 år Ett normalt barn borde kunna gå innan de fyllt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag kunde cykla på en cykel utab stödhjul när jag var 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hm. okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har en mönstrad vinyl med Parliament. ...om det är rekord går dock att omdisskutera... ...skryt, däremot, skryt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag är den ända som har låten DJ saffecool - Cra di dash på datorn. Slå det ni. Redigerad 23 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 1. Gjort 100 armhävningar på 10 min 2. Trixat 178 gånger med en fotboll 3. Är bäst på fotboll i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 1. Gjort 100 armhävningar på 10 min Wow! Gör typ 100 armhävningar på ca 5 minuter... Gör det nästan varje söndag/tisdag/torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Wow! Gör typ 100 armhävningar på ca 5 minuter... Gör det nästan varje söndag/tisdag/torsdag... Är det inte du som är liten och väger 30 kg... Eller? Närå, men jag håller med, det är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Wow! Gör typ 100 armhävningar på ca 5 minuter... Gör det nästan varje söndag/tisdag/torsdag... Kör du kärringarmhävningar då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Är det inte du som är liten och väger 30 kg... Eller? Närå, men jag håller med, det är inte så svårt. Jo, jag är liten och väger runt 35kg jo Oh! Jag har rekord att väga minst för min ålder på gtasajten och att jag är kortast för min ålder! Cortez: Nej, går ända ner så mitt bröst nuddar... kanske 1-3 cm mellan mitt bröst och golvet... Redigerad 18 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jo, jag är liten och väger runt 35kg jo Oh! Jag har rekord att väga minst för min ålder på gtasajten och att jag är kortast för min ålder! Grattis! Mitt GTAsajten-rekord är nog att jag fick bästa resultatet på Nationella Provet i Matte B (Rätt på alla MVG-uppgifter och endast två fel!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jo, jag är liten och väger runt 35kg jo Oh! Jag har rekord att väga minst för min ålder på gtasajten och att jag är kortast för min ålder! Cortez: Nej, går ända ner så mitt bröst nuddar... kanske 1-3 cm mellan mitt bröst och golvet... Jäklar, tränar du mycket? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jäklar, tränar du mycket? =) Tre dar i veckan, en timme på tisdag/torsdag och två på söndag... Jag tycker det är mycket, men jag äter för lite så jag bygger inte upp muskler så fort Edit: Kan tillägga att jag började träna i julas... Redigerad 18 juni, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts