okka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har Mikey Jacksons Thriller på vinyl. ...inte heller något speciellt kanske, men vafan, plattan äger. Jag har... ...ingen skiva alls med Micheal, skäms! Snälla, stena mig. ---------- David Bowie - The Rise And Fall Of Ziggy Stardust däremot. Väldigt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har... ...ingen skiva alls med Micheal, skäms! Snälla, stena mig. ---------- David Bowie - The Rise And Fall Of Ziggy Stardust däremot. Väldigt underbar! Jag har Jan Hammer - Miami Vice Theme på 7''-vinyl. *kastar grus på okka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har Jan Hammer - Miami Vice Theme på 7''-vinyl. *kastar grus på okka* Oh shit, status! Själv har jag Gino Paoli - Sapore Di Sale på 7". Stämning. *Blir ledsen och ställer sig i ett hörn a la lågstadiebråk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ehrm, kan sätta fast en studsboll i örat så den sitter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Um.. har inget att skryta för :'( buhuhuhu hara bara en sak att skrya över.. men den säger jag inte i keep that for myself Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 1. Bajsat på 32 sec. (Inräknat: Började ta tid när jag låste dörren. Han bajsa, torka mig ordentligt och tvätta händerna, och gå ut genom dörren) 2. Kört nästan 1 mil utan händer med mopeden, då inräknat 2 st 90 graders svängar. 3. Elander: Spytt 15 gånger på en kvart. 4. Har nyst 24 gånger på raken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nytt Rekord Jag har druckigt 7 Liter vatten på en kvart ! (kommer pissa på mig i sängen ikväll.... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Sett Slipknot 2 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nytt Rekord Jag har druckigt 7 Liter vatten på en kvart ! (kommer pissa på mig i sängen ikväll.... ) Det är väll något omöjligt? Om jag dricker 1 liter vatten på en halvtimma så blir jag redigt pissnödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det är väll något omöjligt? Om jag dricker 1 liter vatten på en halvtimma så blir jag redigt pissnödig Nja.... jag har pissat tre gånger..... TESTA INTE DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Nja.... jag har pissat tre gånger..... TESTA INTE DET! INGEN VILL NOG ENS FÖRSÖKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Kastat en frisbee 120 meter, en golfdriver då och ingen BR-plast! (dock 2 år sen, kommer nog längre idag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 *kastar grus på okka* Citerar min gamla dagisfröken: "Bara ni inte kastar i ögonen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Kommer ihåg när man gick på fritids eller vad fan det heter för flera år sen och vek pappersflygplan. Gjorde ett vanligt plan och kastade iväg ute, vette fan vad som hände men de flög så utav helvete upp, väldigt högt upp och stannade där omkring i kanske 20 min om inte mer och störtade senare i en skog 200 meter bort, så de måste iaf vara ett rekord här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har stängt av bildskärmen med en liten kalle anka kortlek, som var ovalformad. Som detta: O <-. Jag kastade den bara och träffade. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 1.älskar flygplan mer än nån annan i hela världen 2.drack 7 powerkings på en timma 3.bor på 3 olika ställen det första hos min mamma det andra hos min mamma fast i andra lägenheten det tredje hos pappa i rad hus 4.fick 8 virus på en dag om man räknar alla virus jag haft så blir det omkring 100 5.är bäst på att ladda hem saker med virus i 6.fuskar mest i hela världen 7.har slått mest rekord nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 1. Skolkat i 3 månader i rad Ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ballt .aa skit ballt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 .aa skit ballt ;D Hmm.... ne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag hade i år 100% närvaro i skolan. Inte missat en dag, inte missat en lektion. Var den första i skolans historia att få den närvaron. Inte ens nån lärare har hade haft nån sån närvaro.(I alla fall inte vad jag blivit informerad om.) Who's the man? Booyeah! Min lärare som slutade för 2 år sen missade inte en dag i skolan på 35 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts