Cortez Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 1. Skolkat i 3 månader i rad Ska man vara stolt över det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har nyst 14 gånger på raken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Ska man vara stolt över det? Nae, men det e ett av mina rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 700 situps på rad medans ja åt popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 1. 150armhävningar 2. Spelat GTA3 med ratt (de ni!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Cykla på bakan runt i en ring 4 varv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 1.Druckit 10 liter mjölk på 4 timmar... 2.Sovit i 22 timmar... 3.Spelat dator och PS2 i 21 timmar... 4.Varvat Super-Mario bros. 3 41 gånger... 5.tittat på hela TV serien "BYHÅLA 1,2&3" 48 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Juste, glömde! Har spelat data flera dygn i rad... (ungefär 3 dygn om jag minns rätt, men sannoligheten att jag minns rätt är minimal...) Redigerad 14 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) . Redigerad 14 september, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Enda rekordet Mitt Valencia på CM 01/02: Målvakter: Santiago Canizares Andres Palop Backar: Fernando Hierro Christian Chivu Carlos Marchena Fabio Cannavaro Luciano Zauri David Jemmali Thomas Hitzlsperger Jermaine Johnson Marcel Desailly John Heitinga Mittfältare: Ricardinho Kieron Dyer Radoslaw Kaluzny Andy van der Meyde Demetrio Albertini Pablo Aimar Kaká Kim Källström Ricardo Quaresma David Albelda Anfallare: Luis Enrique Michalis Konstantinou Julio Ricardo Cruz Salvador Sánchez John Carew Emile Mpenza Zlatan Ibrahimovic Maxi Lopéz Halil Altintop Anatoli Guerk Min slutplacering säsong 02/03 i La Liga: 9 Ni som känner igen dessa fotbollsspelare förstår vad jag menar. Rekorddåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Enda rekordet Fattade inte ett piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har hoppat igenom ett trelagrigt fönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hade 4 hål i min strumpa idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Rökt en limpa jogn Silver cigaretter på mindre än en vecka.. typ det ända rekord jag har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Känner en som drack 20 folköl på en kväll det är fan 10 liter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Jag har Prince - Black Album på vinyl. Editation. Jag har hittat på det fina ordet editation =) Jag är den som bygger upp mina inlägg på det orginella sättet innehåll-punkt-punkt-punkt-radbrytning-radbrytning-punkt-punkt-punkt-frågeställning-osv mest på detta forum. Jag ställer mig verkligen skeptisk till Armans påstående: "Är den person som använder "..." mest av alla i världen..." ...detta anser jag dock inte som rekord, snarare "tuffa saker"... ...usch vad patetiskt... =( Redigerad 14 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har (snart) Metallica - Black Album på vinyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har (snart) Metallica - Black Album på vinyl. Jag har The Clash - Black Market Clash EP på vinyl (!) ...vilket kanske inte är så jätte speciellt, men... Ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har The Clash - Black Market Clash EP på vinyl (!) ...vilket kanske inte är så jätte speciellt, men... Ändå! Jag har Mikey Jacksons Thriller på vinyl. ...inte heller något speciellt kanske, men vafan, plattan äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag hade i år 100% närvaro i skolan. Inte missat en dag, inte missat en lektion. Var den första i skolans historia att få den närvaron. Inte ens nån lärare har hade haft nån sån närvaro.(I alla fall inte vad jag blivit informerad om.) Who's the man? Booyeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts