Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 3. Kommit 2:a i Högstadiets Matematiktävlings final! (vilket innebär att jag är näst bäst i sverige på matte bland högstadieelever, *stolt*) (Han som kom etta var kines och hette Peng i efternamn ) Haha fan va jag garva åt det. Vet inte varför, kansek var kinesens fel. Har väl inte nå rekord, har lagt mig kl 4 3 dagar i rad. Druckit 2 liter mjölk på 20 minuter. Fick feta ölisen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hmmm. Jag dricker vatten i glas fort som fan. ett normalt glas (vetefan vad det är för mått) går väll ner på 1,5 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) 1: Har varit vaken i 36 timmar i sträck... När jag flög ifrån Chicago hem till Stockholm och var sedan tvungen att stanna uppe för att jag inte skulle vända på dygnet... Då satt jag framför datorn och försökte spela spel eftersom det brukar hålla mig vid liv... Men när jag sitter där så håller jag på att somna in gång på gång men på fallet när mot skrivbordet så kvicknade jag alltid till... Det jobbiga var att folk började fråga mig vad jag höll på med när jag sacka efter hela tiden 2. Kan i princip alla världens nationsflaggor (har kunnat sen mellanstadiet, vet inte riktigt varför). 3. En mästare på att använda ... När man inte ska det! Redigerad 13 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Är den person som använder "..." mest av alla i världen...Kan göra en kebab på 35 sekunder...nä du.. det är allt jag det... Redigerad 13 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 3. En mästare på att använda ... När man inte ska det! Diezl A.K.A Mr trippelpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har nog rekord i fot-vrickning. Har väl vrickat mina fötter en jävla massa gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Är den person som använder "..." mest av alla i världen... Det vetefan alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Druckit en liter mjölk på 10 sek. 0,5 liter på 4 sek 0,25 liter på 1,5 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Är yngst på forumet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Varit uppe i två dygn.Cyklat utan händer en halvmil.Gjort en 600m lång fingervirkning när jag var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 1. Skolkat i 3 månader i rad 2. Hmm.. 3. Dåligt minne :/ 4. Kommer inte på något mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) 1. Stog på tummarna i 1 minuter och 14 sekunder (har smörtummar) 2. Glidit på magen 20 meter i lera... 3. Klarade "The Legend of Zelda - A Link to the Past" på 2 timmar 4. Har klarat "The Legend of Zelda - A Link to the Past" 25 gånger 5. Äter nog mest godis av alla här! 6. Ha skrivit flest rekord av alla i denna tråd... Redigerad 14 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 spelat tv-spel i 13 tim utan avbrott Woww!!! jag har lirat i 36 timmar utan avbrott utom när jag gick på toa o sånt så det blir väl.. 35 timmar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kan typ alla 3 Doors Down låtar utantill. Kan springa ner från en trappa med 14 trappsteg på cirkus en sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 3. Klarade "The Legend of Zelda - A Link to the Past" på 2 timmar That's omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 That's omöjligt! Nää, jag har vittnen... Som du såg har jag klarat det 25 gånger och kan hela spelet utantill och kan klara det i sömnen om så e... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Woww!!! jag har lirat i 36 timmar utan avbrott utom när jag gick på toa o sånt så det blir väl.. 35 timmar xD Mjo, fast jag va bara typ 9 år då. jag och 3 kompisar som satt framför tv:n och spelade bond, det va tider det . --------- Är väl den personen som tittar mäst på vänner antar jag. (fråga mig vad som hälst som angår vänner så kan jag nog svara på frågan). kanske den personen som sätt på fläst vänneravsnitt på en dag? ca. 16 tim. vänner (ett avsnitt är 22 min. orkar inte räkna hur många avsnitt det blir). Redigerad 14 juni, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Kan springa ner från en trappa med 14 trappsteg på cirkus en sekund. På tal om det, kan jag springa ner för Västra Skogens rulltrappa (den längsta i stockholm) på runt 15 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har inte klått det, men jag var på god väg då jag spydde 6 gånger imorse på ungefär 1 minut och 30 sekunder.. 1 min och 30 sekunder? spydde du galla då eller? eller drack du undertiden du spydde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har inte klått det, men jag var på god väg då jag spydde 6 gånger imorse på ungefär 1 minut och 30 sekunder.. Team America ¨World Police Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts