Valle-Ball Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag skapade en sån här topic för 1-2 år sen.... jaja, ni fattar Rekord 1: har klarat alla GTA och Splinter Cell-spel Rekord 2: suttit 3 timmar på toa Rekord 3: sovit 22 timmar er tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Rekord 1: Suttit på toa i 4 timmar och 23 minuter Rekord 2: Klarat alla GTA och MARIO spelen (på Super-Nintendo) Rekord 3: Har klarat att trixa med en fotboll 130 ggr Redigerad 13 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) .rekord 1: kysst en brud i 1h 45h oavbrutet.. rekord 2: mest uttråkad av alla eftersom jag skriver här.. rekord 3: 0-100 km/h på 7 sekunder med en olättad och nästan otrimmad 740 limo.. rekord 4: nu tar jag ett nytt rekord, den första som skrev 4 rekordrader i denna tråd.. (om inte nån annan jävel har hunnit före nu..) edit: rekord 5: varvat Metroid (NES) på 1h 25m.. Redigerad 13 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Rekord 1: Suttit på toa i 4 timmar och 23 minuter Damn, du tog mitt rekord *EDIT* YEAH.... min 800:e post... Redigerad 13 juni, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1. Klarat Halo och Halo 2 på svåraste! 2. Vann skytteligan i mitt innebandylag förra vintern 3. Har klarat Baldrus Gate 1 och 2 sam Icewindale Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kramade om mandomsträdet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Rekord 1 : Varit uppe en hel dag , hela natten och till 2 nästa dag. Rekord 2 : Sov i ungeför 2 dagar efter det där^ utom när jag gick på toa eller åt. Rekord 3 : Blivit utslängd typ 3 gånger om dagen i en vecka på min förra skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 REKORD: Har klarat alla spel i världen. Äger på allt. Har åkt på en pinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ett till Rekord Jag kan göra 5 Armhävningar med 4 fingrar (Två fingrar på varje hand) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ett till Rekord Jag kan göra 5 Armhävningar med 4 fingrar (Två fingrar på varje hand) Jag kan göra 10 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har hållt mig från att pissa i 18 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag kan göra 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Hum, ska tänka... käkat 6 st stora pizzabullar när jag var väldigt liten detta är iofs inget jag har åstakommit men min gammelmormor har en gata uppkallad efter sig i potsdam utanför berlin Dorothea Sneider Strasse hon gömde massa judar från nazisterna kommer kanske på mer sen eller jo en till (fast detta är inget jag ska vara stolt över) jag har typ supit varje helg i 2 (kanske 3) månader (fast jag har kompisar som är /har varit värre ) och jag kan dra mig upp i en stång (nån som fattar vad jag menar, man liksom tar tag i en stång ovanför sitt hövve och häver sig upp) 14 ggr jag och några andra vann en hinderbanetävling, vi var bäst av 80 st ...vi vann kuddar Redigerad 13 juni, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Var bäst i södra halland på kubb(stavning?) i lågstadiet Klarar Solidous på extream utan att få ett ända slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag kan göra 10 st På 4 fingrar.... Måste träna fingrarna mer..... Fast Vanliga Armhävningar så kan jag göra runt 35-40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har ätit 4 bigMc 2 stora milkshake 2 Stora Cola och 5 stora stips på en dag.. plus en chipspåse på eftermiddagen... OBSERVERA!! Jag är inte så fet som det låter att jag är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Pissat 17 ggr. när jag va i spanien. ätit 2 chockladkakor (400 g.). sovit 19 tim sovit 45 min. och klarat mig under en hel skoldag. spelat tv-spel i 13 tim utan avbrott det är nog det jag kommer på nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 På 4 fingrar.... Måste träna fingrarna mer..... Fast Vanliga Armhävningar så kan jag göra runt 35-40 Yepp på 4 fingrar kan dock göra fler på raken än dig, men det e en bra början för din ålder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har hållt mig från att pissa i 18 timmar... Men wow! jag har hollit mig i fan 2 dygn, när jag va på sportcamp. Så jävla skabiga toaletter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Rekord 1: Sträcklyssnat på en 24 timmar lång webradiosändning. Rekord 2: Varit vaken i ~35 timmar i samband med ovanstående. Rekord 3: Käkat upp en fet godispåse på 1000 gram på mindre än ett dygn. Rekord 4: Använt samma skärm, mus, tangentbord och högtalare i över 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts