Gtamama Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag undrar hur man gör en burnout på bilskolan. Jag har spelet till pc och fattar inte hur man ska göra. Jag har provat trycka igång burnen med w och s men sen kan jag inte svänga åt något håll..Snälla. Hjälp mig den som kan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Vet faktiskt inte heller hur man gör, svara fort! Redigerad 13 juni, 2005 av djsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag undrar hur man gör en burnout på bilskolan. Jag har spelet till pc och fattar inte hur man ska göra. Jag har provat trycka igång burnen med w och s men sen kan jag inte svänga åt något håll..Snälla. Hjälp mig den som kan :'( Tryck ner w och s samtidigt och sedan trycker du på höger-pilen så gör du en burnout. Redigerad 13 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tryck ner w och s samtidigt och sedan trycker du på höger-pilen så gör du en burnout. Funkar inte. Provat massor, händer inget. Kanske ännu en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Funkar inte. Provat massor, händer inget. Kanske ännu en bugg? Ingen bugg, kolla länken, hade samma problem http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29023 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har gjort i mina kontroller så att jag kan köra med piltangenterna också (Som i Vice City) och med piltangenterna kan man göra burnoutringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Drar upp den här tråden igen, hur gör man egentligen? jag har provat bytt kontroller etc men fattar inte hur man ska göra, snälla hjälp det är j*vligt frustrerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gasar och backar samtidigt.. funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gasar och backar samtidigt.. funkar för mig Jag kan inte svänga, det är problemet.. alltså den står still Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men gahh! Håll in W och S samtidigt, då spinner den, sen tryck högerpil, svårt o förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Men gahh! Håll in W och S samtidigt, då spinner den, sen tryck högerpil, svårt o förstå. Precis.. fast du behöver la inte bli sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 W och S samtidigt men ibland kan man inte trycka in mer än 2 knappar samtidigt.. t ex på min laptop så jag var tvungen att koppla in ett annat tangentbord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 W och S samtidigt men ibland kan man inte trycka in mer än 2 knappar samtidigt.. t ex på min laptop så jag var tvungen att koppla in ett annat tangentbord.. Det var det jag menade, jävla ägghuven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Bara att sätt bromsen/backen på en annan tangent som ligger längre bort. Jag har satt bromsen/backen den på S och en numpad-knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Btw, klarade uppdraget förut, var fel knappar etc fick ändra om, tack för hjälpen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts