ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja, här kan ni skriva dagens elaka, och goda gärning som ni har utfört i San Andreas. Dagens goda:En taxi höll på att välta, då körde jag in i taxin så den kom på rätt plats igen. Dagens elaka gärning:Jag krockade in i en bil vid ett stup, när han skulle köra iväg så puttade jag ner bilen för stupet(det var vatten där nere) så han dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens goda: Hjälpte polisen att stoppa 2 tjuvar....fick pengar som vanligt Dagens elaka: Sköt ner en polishelikopter så den PANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens goda: Hjälpte polisen att stoppa 2 tjuvar....fick pengar som vanligt Dagens elaka: Sköt ner en polishelikopter så den PANG! Va fan? Jag har slagit ner gubbar som polisen jagar men jag får bara polisen efter mig efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Va fan? Jag har slagit ner gubbar som polisen jagar men jag får bara polisen efter mig efteråt Same here. Fungerade bra i Vice City, men inte på SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Va fan? Jag har slagit ner gubbar som polisen jagar men jag får bara polisen efter mig efteråt Ja men, hur passande är det att en gangster(som CJ ska föreställa) går och hjälper polisen som han hatar ända från sitt hjärta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Han kanske gjorde vigalent mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens elaka: skaffade mig 9 målsökande missiler skott och sköt ner 8 polishelikoptrar och en nyhetshelikopter Dagens goda: Sköt ner 8 polishelikoprar och en nyhetshelikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens Goda : Drog ut en gubbe ur en bil och precis när han var ute ur bilen kom en långtradare och körde rätt in i bilen som flög ner för ett stup Dagens elaka : Stängde in en bil så att han stog mitt på järnvägen. Resultatet kan ni se på bilden nedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens Goda : Drog ut en gubbe ur en bil och precis när han var ute ur bilen kom en långtradare och körde rätt in i bilen som flög ner för ett stup Dagens elaka : Stängde in en bil så att han stog mitt på järnvägen. Resultatet kan ni se på bilden nedan HAHAHA!! Den bilden var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens goda: Körde min NRG-500 i maxfart, jag tror den njöt den motorcykeln. Dagens onda: Jag råkade köra på en tant i Fort Carson, hon dog men det är sånt som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Dagens Goda: Dödade INTE en snubbe som påpekade att jag hade fula kläder Dagens Onda: Skjöt ihjäl en kille som hade knuffat ner min fina Cheetah i vattnet när jag skulle föra den till hamnen i SF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Dagens goda: Hjälpte polisen att slakta en snubbe som dem blev arga på (jag kanske inte borde nämna att jag slaktade poliserna efter ). Dagens elaka: Stod på ett tak i Angel Pine med ett gevär och sköt folk som satt i sina bilar i skallen så att dem ramlade ut ur bilen utan skalle. Sen sprang jag ut i vildmarken med en polishelikopter och ganska så många polisbilar efter mig tills fegisarna i helikoptern sköt mig. Redigerad 13 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts