Armin_boy89 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja har nu kommit till uppdraget där jag är med i en challenge , och den vill att jag ska dansa med bilen?Pilar kommer på skärmen så ska jag dansa efter , hur gör jag ,kan någon förklara?har försökt men misslyckas hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Ganska enkelt, bumpra med bilarna med hjälp av numpaden (4, 6, 2, 8). Varje gång pilen kommer i cirkeln trycker du på knappen som representerar pilen. (4 vänster, 6 höger osv). Redigerad 13 juni, 2005 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja men när jag gör det så står det "to fast" eller "to slow" , kan inte få det att vara som det ska , och klarar jag inte detta uppdrag så får jag inga fler om jag inte klarar detta då , några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är skitenkelt era jävla nollor. Klarade det efter typ, fyra-fem försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är skitenkelt era jävla nollor. Klarade det efter typ, fyra-fem försök Skitenkelt om man klarat det efter 4-5 försök... Skitenkelt om man klarar det på första försöket med dubbla minimum poäng som man ska. 5000 poits asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts