pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Eh.. varför skall du blanda in min far i detta, han har väll inget med dina bekymmer och göra. Nej, men om det finns regler på forumet, och om men mod nyligen kommenterat att någon inte lyder den, varför skall ni fortsätta? Tror i själva verket jag avlastar något lite jobb åt moderatorerna än att slösa bort deras tid på rövslick. Skall du vara uppkäftig för respekt, stick. Du får ingen. Smörfabrik .. Host, och xPisc. Varför är du brun om tungan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Är detta inte fel forum? Eller handlar tråden om med vad man hällst tankar SA me? Redigerad 14 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Smörfabrik .. Host, och xPisc. Varför är du brun om tungan? .pKz, borde fråga dig den frågan. Respekt, respekt. Ja, äntligen. Jag är respekterad, på internet! På GTAsajten. Säkerligen tjejen jag hittade på google i min signatur som hjälpte till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är detta inte fel forum? Eller handlar tråden men vad man hällst tankar SA? Ursäkta? Tråden ligger i Off topic - Allmänt, inte i SA-forumet. Eller menar du nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 .pKz, borde fråga dig den frågan. Respekt, respekt. Ja, äntligen. Jag är respekterad, på internet! På GTAsajten. Säkerligen tjejen jag hittade på google i min signatur som hjälpte till Är Johanna från google? Nope, hon är från en dans alla 9or hade tillsammans på Folkets Hus i Sandviken. Något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hmm, att inget nämnt det...Du MÅSTE öppna portarna för bit torrent...6881 och 6889! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är Johanna från google? Nope, hon är från en dans alla 9or hade tillsammans på Folkets Hus i Sandviken. Något mer? Ja, bildlighet, bildlighet min "vän". Thotim. Det har du rätt i, utan dom öppna blir det ingen höjdar hastighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja, bildlighet, bildlighet min "vän". Thotim. Det har du rätt i, utan dom öppna blir det ingen höjdar hastighet Jasså du Puss då pojken min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) På BitTorrent när man ställer in maximum upload, har det inverkan på downloaden. Alltså om man sätter uppen lågt så kan man heller inte tanka fort? Öppna portar? Men jag har har ju modemet direkt kopplat till närvekskortet Men det var nog egentligen inget problem, ligger runt 200 kb/s. En annan fråga angående DC++, hur lägger man upp en hub om man vill dela filer på ett LAN. Redigerad 14 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 På BitTorrent när man ställer in maximum upload, har det inverkan på downloaden. Alltså om man sätter uppen lågt så kan man heller inte tanka fort? Öppna portar? Men jag har har ju modemet direkt kopplat till närvekskortet Men det var nog egentligen inget problem, ligger runt 200 kb/s. En annan fråga angående DC++, hur lägger man upp en hub om man vill dela filer på ett LAN. Ja uppar du fullt får du sjukt seg dl... uppa bara 80-90%... ex: Jag hade råkat ställa på full uppload, min download gick i 25kb/s när jag ändrade till 55 (uppar max 80) gick downloaden upp till 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Det beror ju på vad man ska tanka för nått...DC++ för mindre grejjor, bittorrent för större grejjor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Brukar tanka det mesta med dc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Fattar inte oDC eller DC++. På oDC så börjar det på 2kb sen sjunker det till 30b Så irriterande, så .Torrents är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) And again: Hur lägger man upp en LAN-hub på DC++. Alltså så vi kan dela filer på LAN med DC. Redigerad 15 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Fattar inte oDC eller DC++. På oDC så börjar det på 2kb sen sjunker det till 30b Så irriterande, så .Torrents är bättre Du verkar isf ha en väldigt seg lina. Jag använder bara oDC och hastigheterna är ofta över 1 mb/s, enda gången jag använt bittorrent var när jag inte hittade det på DC och bittorrent är genomsnitt så fan mkt segare Redigerad 15 juni, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag använder BT (BitTornado om ni undrar). Det går bra. Använder DC förut men det är synd att man måste dela med sig av mycket för att tanka av andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 And again: Hur lägger man upp en LAN-hub på DC++. Alltså så vi kan dela filer på LAN med DC. Använd "yhub" som du kan ladda ner här sedan så startar du programmet, klickar på START och sedan går du bara in på dc++ som vanligt och skriver in ditt IP på lan (tex. 192.168.0.23) connectar till hubben och tada! klart =) alla andra på lanet skriver natuligtvis in ditt ip för att komma in i hubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har kommit upp i 15mb/sek på DC++. Bittorrent har jag aldrig använt. men jag tror dc++ e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har kommit upp i 15mb/sek på DC++. Bittorrent har jag aldrig använt. men jag tror dc++ e bäst 15mb/sek? fake fil? Hehe hur kan du tro det om du inte använt bittorrent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Har kommit upp i 15mb/sek på DC++. Bittorrent har jag aldrig använt. men jag tror dc++ e bäst Föga troligt om du inte sitter på 100 mbit och detsamma för den du tankade ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts