Nick Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 När får man hitman lvl på något vapen? Jag har nu lvl "Gangster" på några vapen hur många nivåer återstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 När får man hitman lvl på något vapen? Jag har nu lvl "Gangster" på några vapen hur många nivåer återstår? ... snart så har du det. Skjut på bara. Det e lite kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 ... snart så har du det. Skjut på bara. Det e lite kvar. Är nivån efter Gangster Hitman eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har Hitman level på alla vapen som d går ha d på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har Hitman level på alla vapen som d går ha d på! Det hjälper inte mig något Kommer Hitman nivån efter Gangster nivån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Ja vet inte riktigt faktiskt. Men jag körde gäng krig hela tiden. Gå bara in i ett gäng område o skjut gäng medlemmarna så stor det "You have provided a gang war" så kommer d fullt me gubbar. Ja gjorde så tills jag fick fullt på alla vapen som går o ha d på.. Redigerad 13 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men man måste ha aktiverat gäng områdena först. Gå bara in i ammunation i los santos. Ammunation affären har en stor pistol med en usa flagga bakom på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men man måste ha aktiverat gäng områdena först. Gå bara in i ammunation i los santos. Ammunation affären har en stor pistol med en usa flagga bakom på väggen. Jag har kommit soppas "långt" att jag inte har några gängområden pga. det där sista uppdraget i första staden... Kan någon svara mig efter hur många uppdrag jag kommer att få ta över gängområder igen? Det var roligt de Och om man tagit över ett gängs alla områden, har eliminerat det gänget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kan någon svara mig efter hur många uppdrag jag kommer att få ta över gängområder igen? Det var roligt de Möjligtvis spoiler: Gängområdena kommer tillbaka när man själv kommer tillbaka till Los Santos efter Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Möjligtvis spoiler: Gängområdena kommer tillbaka när man själv kommer tillbaka till Los Santos efter Las Venturas. Vad menar alla med "Spoiler"? Så man ska klara hela storyn eller bara till Las Venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 En spoiler (från engelska spoil, 'förstöra') är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis ett spel/film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för spelaren/tittaren, då spelupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända. Svar på fråga 2: Du måste göra flera uppdrag i Las Venturas innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 En spoiler (från engelska spoil, 'förstöra') är en sammanfattning eller beskrivning av handlingen i exempelvis ett spel/film som avslöjar så pass mycket att det kan tänkas förstöra för spelaren/tittaren, då spelupplevelsen sällan blir lika bra om man i förväg vet vad som kommer att hända. Svar på fråga 2: Du måste göra flera uppdrag i Las Venturas innan. Tack förs beskrivningen på ordet Så gängområden visar sig efter ett antal uppdrag i Las Ventuas? Det är väl gängområden i alla städer? OM blir det inte mycket att försvara om man äger alla gängområden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) För att förklara lite shit här.... Innan du kommer till San Fierro så kommer du ha kommit förbi en episod där du kan ta över gängområden. *Spoiler* TA INTE ÖVER NÅGONTING DU KOMMER FÖRLORA ALLTING SENARE. BALLAS KOMMER AT UTROTA DIG FRÅN LS ETT TAG För att få hitman på alla vapen ska du först gå till Ammu nation och köpa en massa vapen. (typ 1500 skott till tec 9 om du vill bli hitman på den) ställ dig sedan vid ett garage med en bil i, Skjut på bilen tills den bösjar brinna och gå bort lite så att dörrarna stängs innan den exploderar. Gör detta om och om igen tills du är hitman. Edit: Det är bara gängområden i Los Santos. Jag har dock läst någonstans att man kan göra något så att det blir gängområden över hela kartan. Jag tror man flyger med hydran ut mot vattnet i typ 432 timmar. Edit 2: När man har tagit över alla gängområden så finns det inget gäng kvar att kämpa mot. Redigerad 13 juni, 2005 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 För att förklara lite shit här.... Innan du kommer till San Fierro så kommer du ha kommit förbi en episod där du kan ta över gängområden. *Spoiler* TA INTE ÖVER NÅGONTING DU KOMMER FÖRLORA ALLTING SENARE. BALLAS KOMMER AT UTROTA DIG FRÅN LS ETT TAG För att få hitman på alla vapen ska du först gå till Ammu nation och köpa en massa vapen. (typ 1500 skott till tec 9 om du vill bli hitman på den) ställ dig sedan vid ett garage med en bil i, Skjut på bilen tills den bösjar brinna och gå bort lite så att dörrarna stängs innan den exploderar. Gör detta om och om igen tills du är hitman. Edit: Det är bara gängområden i Los Santos. Jag har dock läst någonstans att man kan göra något så att det blir gängområden över hela kartan. Jag tror man flyger med hydran ut mot vattnet i typ 432 timmar. Edit 2: När man har tagit över alla gängområden så finns det inget gäng kvar att kämpa mot. Om man skjuter på hjulen börjar bilen inte brinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 STjut på allt och alla så går det. sikta på skallar och bensintankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej man ska skjuta på bildäck, spelar roll om bilen fått punktering, fortsätt skjut på det. Man ser mätaren höjas otvivelaktigt (?) mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej man ska skjuta på bildäck, spelar roll om bilen fått punktering, fortsätt skjut på det. Man ser mätaren höjas otvivelaktigt (?) mycket. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts