Foka Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Ni som tagit hp 45, den i crackhuset.... vet ni om man kan få den efter det där uppdraget när man ska in efter att ha flygit helikopter och skjutit ner ett par crackpundare? Jag vet inte om jag glömde den där inne, men alla dörrar verkar stängda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Ni som tagit hp 45, den i crackhuset.... vet ni om man kan få den efter det där uppdraget när man ska in efter att ha flygit helikopter och skjutit ner ett par crackpundare? Jag vet inte om jag glömde den där inne, men alla dörrar verkar stängda Ja det kan man, du var nog var nog i fel hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 de hp.t e lätt. man ska ju bara hoppa in i en springa kan man säga.. asså om du menar de huset till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 aha, okej. Ska se mig omkring då... :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts