wendel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nu är de så att jag skaffat ultimat cheats till SA men vad är fusket för de stora flygplanet? Har glömt vad de heter men kan nån koden till det? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Lär dig söka! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...97&hl=Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men ingen av dem funkar ju för mig jag har fusk cd:n endast avsedd för San Andreas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Finns det nåt fusk som gör att man får en motorcykel eller en moppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nu är de så att jag skaffat ultimat cheats till SA men vad är fusket för de stora flygplanet? Har glömt vad de heter men kan nån koden till det? Tack på förhand Har oclså den grejen, men jag tror inte det planet är med där, jag har iaf inte sett det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts