Ronin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Joo, det är så att vissa bilförare är skitnödiga ibland i San Andreas på PC. Dem åker efter en och sen kör på en baikfrån. Det hände mig aldrig på PS2 versionen, men nu på PC versionen så händer det minst en gång per timma. Det är väldigt jobbigt då man ska göra ett viktigt uppdrag så kommer någon och kör på dig i en olämplig position som man inte kan fly från. Skumt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Har också märkt det, jävligt irriterande , brukar gå ut ur bilen o knäppa dom med en 9mm, känns mycket bättre då För mig blir det så om jag bara råkar snudda en bil(70% av alla bilförare gör ju så, bastards!) Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Drygast är när man kör en moddad bil och de smäller in i en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Har också märkt det, jävligt irriterande , brukar gå ut ur bilen o knäppa dom med en 9mm, känns mycket bättre då Hehehe Men jag tror det e för att dem blir förbannade för att man krockat dem lite, eller repat deras fordon, då får dem hets och åker på en. @ guardian: Hahahaha, vad jobbigt. Man moddar värsta bilen sen PANG! Redigerad 13 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Drygast är när man kör en moddad bil och de smäller in i en Fusk: Hesoyam Och om du inte vill fuska: Reparera den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Fusk: Hesoyam Och om du inte vill fuska: Reparera den då. Hur menar du? Får inte förarna total knäpp om man skriver in det där, eller är orsaken till att dom får det att man skriver in fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Hur menar du? Får inte förarna total knäpp om man skriver in det där, eller är orsaken till att dom får det att man skriver in fusket? Tror bilen blir hel av koden. Alltså, om bilen är skadad, så skriver man in koden så blir den hel igen, inte 100% säker, men men Redigerad 13 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har också märkt det, jävligt irriterande , brukar gå ut ur bilen o knäppa dom med en 9mm, känns mycket bättre då För mig blir det så om jag bara råkar snudda en bil(70% av alla bilförare gör ju så, bastards!) Bah, 9mm...Mesigt.. En Magnum passar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts