thegtafreak Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Sparar till gamla spel på expert de kostar mellan 89 och 99 kronor (sånna som är 3 år gamla eller så ) (vote:ibland ibland inte ) Redigerad 16 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jag är en sparslösare. Jag försöker spara brukar väl gå upp mot 1000 kr innan jag får fnatt och praktiskt taget köper allt jag ser och har råd med. Min 795:e post Vad är det som är så speciellt med 795?? Det är inte runt eller nånting. Redigerad 16 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Slösare. Köper direkt någonting för mina pengar. Nu när jag har fått mycket pengar efter avslutningen ska jag köpa ett spel och två skivor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts