CurunirOfValinor Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är riktigt slösig av mig men däremot var det inte svårt att hålla i pengarna då det inte var särskilt länge kvar tills San Andreas skulle komma till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 VIll spara..... men det går åt helvette :'( köper allt onödigt skit jag itne behvöer så fort jag har klöver i plånkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Slösa men ibland inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Slösar mest... Bara pengar har inte stort värde för mig. Bara det jag kan få för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vote: Ibland, ibland inte... när jag var yngre så sparade jag asmycket (typ i 7:an) sen märkte jag typ: "Oj! jag har 3000 kr!" så då blev jag nåt mellanting fast på senaste tiden har jag börjat slösa ganska mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Slösar väldigt mycket. Men nu så börjas min "Spar"-period. PS3 ska jag har råd med, samt en ny mobil. Kan inte önska mig det pga att farsan säger att jag ska arbeta mig till det... Förtjäna mig det. WTF, är bara 14... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Mest slösa. Men har sparat mycket på senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag spar,spar,spar tills jag har mycket pengar, sen köper jag nå't dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Sparar som fan till digitalt trumset, kläder köper jag typ bara på secondhand och då betalar ändå min mor, Köper tröjor och skor och sånt i vanliga affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har 100 kr kvar av dom 500 jag fick iförgår för jag gick ut 9an. :"> Så ni förstår nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Brukar typ slösa hela studiebidraget på en månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Brukade spara, men senaste året har inte gått särskilt bra. Sitter just nu med tre bärbara musikapparater och ett gäng mobiler, fullt funktionsdugliga men ligger till ingen nytta. Arma idiot, börja spara! Jag ska.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ich bin ein slösare. Fast jag har sparat pengar till en ny dator i 4 månader nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sparar länge, köper nåt skitdyrt för de pengarna. Bli väl en sportbåt till nästa sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) VOTE:Ibland, ibland inte... MEN OFTAST ÄR JAG EN... PENGARMISSBRUKARE 4 EVER!!!! Redigerad 14 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sparar. Har alltid över 1000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Slösar!! Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Till alla er som sparar allt ni får; gör inte det. Om 20 år har ni jobb och tjänar 30000/månaden då är dessa pengar inte värda nånting. Lev livet nu istället, du har definitivt mycket roligare för pengarna nu än sen. Om det är sann't, blir jag ledssen i ögat... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Vissa veckor får ajg för mig att spara allt och andra slösar jag bort allt direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sparar mest... blir väl att man köper nåt spel då och då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts