Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vote: Spara Sparar alla pengar jag lägger handen på.. Köper Aldrig godis... Har rätt mycket nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag köper godis för 20 spänn på helgerna och köper andra saker när jag behöver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skulle nog säga att jag slösar . köper godis nästan varje dag, äter pizza i skolan istället för att äta skolmaten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag slösade bort mina studiebidrag på runt en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag slösar min månadspeng på den dagen jag får den Dock aldrig kötp något onödigt för den som t.ex godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Sparar ibland, slösar ibland. om jag vill ha en ny tröja, köper jag den. om jag behöver spara till en dyrare tröja, sparar jag till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är inte speciellt slösig av mig och sparar det mesta tills jag har några tusen på konton, då köper jag nåt skoj för dem. 950:- månaden räcker rätt bra för mig. Till alla er som sparar allt ni får; gör inte det. Om 20 år har ni jobb och tjänar 30000/månaden då är dessa pengar inte värda nånting. Lev livet nu istället, du har definitivt mycket roligare för pengarna nu än sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har aldrig mycket pengar eftersom det alltid finns något man vill köpa, men jag köper aldrig något (enligt mig) onödigt. Eftersom att jag är nöjd med vad jag köper så kan man inte betrakta mig som någon slösare. Men samtidigt så försvinner pengarna direkt då jag har råd med det jag vill ha. Vote: null vote is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 .vote: Vet inte... har jag pengar så bränner jag dom oftast på grejjer till bilen.. och det ser iaf inte jag som slöseri.. det är ju lixom saker som varar, som man har glädje av i många år framöver.. slösar aldrig några pengar på onödiga saker som kläder, skor osv.. (det har man ju redan).. nån krona kanske går åt till mat men det kan väl inte heller direkt räknas som slöseri.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Beror på vad jag skulle vilja köpa och hur mycket pengar jag har för stunden. Men jag brukar spara lite, och sedan köpa dyrare saker än massa smågrejer. Lägger oftast pengarna (precis som ^MeTaNoLiC^) på bilen. Min bil är mitt intresse/min hobby och det anser jag inte som slöseri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag är en über-sparare, köper aldrig nåt, förutom 5-6 spel per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag köpte SA för mitt engelska-stipendium...slösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag brukar spara så jag är väl en sparare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Köper godis nästan varje dag, eller rättare sagt om jag har pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag brukar OFTAST köpa massa läsker, spel, och ladda massa pengar på mobben.... Men nu så måste jag börja spara lite till Playstation 3.... Redigerad 13 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Men nu så måste jag börja spara lite till Playstation 3.... RESPEKT!!!!!!! *EDIT* Min 795:e post Redigerad 13 juni, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 RESPEKT!!!!!!! SÅKLART Fast andra sidan... Man kan ju fortsätta slösa.... man kan ju önska sig bara pengar till julafton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är inte speciellt slösig av mig och sparar det mesta tills jag har några tusen på konton, då köper jag nåt skoj för dem. 950:- månaden räcker rätt bra för mig. Till alla er som sparar allt ni får; gör inte det. Om 20 år har ni jobb och tjänar 30000/månaden då är dessa pengar inte värda nånting. Lev livet nu istället, du har definitivt mycket roligare för pengarna nu än sen. Man får iofs inte 30k dirket i fickan men det är sant som du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag är en slösare, om jag åker någonstans så bara måste jag köpa något, som när jag stack till ett ställe förut, köpte en dyr klocka, som jag inte använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vote: sparare. Käkar bara godis som jag har fått. Köper alldrig skälv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts