VICE_city Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag undrar hur jag ska starta tåg uppdragen jag väntar tills ett tåg kommer går in i tåget och trycker på 2 och alla andra knappar som jag kan tänka mig, men ingenting händer.. Har även provat att köra runt men då hände inget utan det stod stopp efter ett tags körande.. någon som kan berätta hur jag gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag undrar hur jag ska starta tåg uppdragen jag väntar tills ett tåg kommer går in i tåget och trycker på 2 och alla andra knappar som jag kan tänka mig, men ingenting händer.. Har även provat att köra runt men då hände inget utan det stod stopp efter ett tags körande.. någon som kan berätta hur jag gör? Jag tror att du ska använda "Shift" som föregångaren Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har privat "Shift" men det hjälpte inte. :'( någon annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Har privat "Shift" men det hjälpte inte. :'( någon annan som vet? Caps lock är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Provade caps lock också. Förstår inte. Har ju tryckt på allt tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Var är tåguppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tåguppdragen aka Freight Train är ett uppdrag som man starar inne i ett tåg. Tåg hittar man oftast vid närmsta tågstation, det gäller bara att vänta på stationen tills tåget kommer, och när det komer är det bara att gå till förarahytten och trycker på samma knapp som man gör när man hoppar in i en bil. Om du inte kan starta uppdraget kan det vara så att du inte har klarat uppdraget Yay Ka-Boom-Boom. alltså det sista uppdraget i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Caps lock är det. Nu kommer jag ihåg det plötsligt, det var "Caps Lock" sedan "GTA3". "Shift" var det man tutade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VICE_city Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Om du inte kan starta uppdraget kan det vara så att du inte har klarat uppdraget Yay Ka-Boom-Boom. alltså det sista uppdraget i San Fierro. Ja det var därför, har inte klarat så långt än. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts