Jump to content

Tåg uppdrag..

Recommended Posts

Jag undrar hur jag ska starta tåg uppdragen jag väntar tills ett tåg kommer går in i tåget och trycker på 2 och alla andra knappar som jag kan tänka mig, men ingenting händer.. Har även provat att köra runt men då hände inget utan det stod stopp efter ett tags körande.. någon som kan berätta hur jag gör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar hur jag ska starta tåg uppdragen jag väntar tills ett tåg kommer går in i tåget och trycker på 2 och alla andra knappar som jag kan tänka mig, men ingenting händer.. Har även provat att köra runt men då hände inget utan det stod stopp efter ett tags körande.. någon som kan berätta hur jag gör?

Jag tror att du ska använda "Shift" som föregångaren Vice City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tåguppdragen aka Freight Train är ett uppdrag som man starar inne i ett tåg. Tåg hittar man oftast vid närmsta tågstation, det gäller bara att vänta på stationen tills tåget kommer, och när det komer är det bara att gå till förarahytten och trycker på samma knapp som man gör när man hoppar in i en bil.

Om du inte kan starta uppdraget kan det vara så att du inte har klarat uppdraget Yay Ka-Boom-Boom. alltså det sista uppdraget i San Fierro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor