Sylan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hej jag är en kille på 11 jordsnurr som har ett problem ! Jag och Min kille har just börjat me sex och sånt.. Och när han suger min kuk biter han mig i ollonet !! Men jag vågar inte säga emot! Vad tycker ni jag ska göra !!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Först så kan du skaffa dig ett liv, sen kan du ta livet av dig eftersom ingen tycker om dig. *reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Först så kan du skaffa dig ett liv, sen kan du ta livet av dig eftersom ingen tycker om dig. *reported* W0rd väldigt moget sylan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men fyfan jag tykcer du iallafall kan vara lite seriös när du är inne på Gtasajten!! Om det är sant så www.undomsmottagningen.se!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 W0rd väldigt moget sylan VA FAN JAG ÄR EN MÄNNISKA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Herre min gud Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Herre min gud Vadå ? Det är cyper som suger min kuk skriv till han me då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vadå ? Det är cyper som suger min kuk skriv till han me då Du fick 2 veckors hybernating, men du skärper dig inte? låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts