Sylan Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har en commodore 64 och en 11 tums tv.. + ett supernintendo ! Nån som vet om San Andreas kommer ut till Supernintendo ? Skulle va jevla grymmt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Suck... Är 200% säker på att det inte kommer till snes Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Suck... Är 200% säker på att det inte kommer till snes Sicken osis. Tror ni att det kommer till commodore 64 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Sicken osis. Tror ni att det kommer till commodore 64 ? LoL NEJ! Bara till pc, xbox, ps2 , ps3 , xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag är 500 % säker på att det inte kommer!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Helt onödigt, *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Haha! Hoppas att san andreas funkar till min gameboy (som jag inte har) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Faktum är att jag har hört att det ska komma till NES, om inte projektet är nedlagt. Läste för något år sedan om en fantast som hade börjat med att göra ett gta till NES. Har dock inte hållt mig uppdaterad på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Faktum är att jag har hört att det ska komma till NES, om inte projektet är nedlagt. Läste för något år sedan om en fantast som hade börjat med att göra ett gta till NES. Har dock inte hållt mig uppdaterad på det. Jo, men det var samma utseende som gta1. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Sluta leka fjortisar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har en commodore 64 och en 11 tums tv.. + ett supernintendo ! Nån som vet om San Andreas kommer ut till Supernintendo ? Skulle va jevla grymmt Super Nintendo? Jo, man kan köpa en speciell sorts av maskin till "Snes" men kommer nog inte ihåg vad den heter. Inte Grand Theft Auto San Andreas men det var nån som emulerade GTAI till Super Nintendo. •Super Nintendo har ingen 3D •Man kan emulera GTAI (för att det är 2D). •Alla vet ju att Super Nintendon inte har kraften som PSone har. •Han som emulerade GTAI till Super Nintendo sparade "en liten del av banan i GTAI till en disk och överförde till Super Nintendo (Emulerade). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Han har redan varit hybernatad en gång, och nu är han det igen, hoppas hultan bannar honom låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts