rattmuffen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hej jag behöver Hjälp med Helikopter.. jag har köpt flygplatsen där man ska träna upp sina skills.. jag håller på att köra helikopter jag är på träningen där man ska skjuta sönder lastbilar sen 2 bilar problemet aer det att det går inte att svänga när jag försöker att svänga hammnar jag upp och ner känns som att jag har fastnat i spelet.. PLZ help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Övning ger färdig het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag höll säkert på med just Destroy Targets i kanske 1-2 timmar, tillslut klarade jag det, ett råd jag kan komma med är att absolut INTE köra med musen, tyckte det var mycket, mycket lättare att köra med tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Åå fyfan för det där uppdraget , klarade det igår efter ca 2timmar Ett tips är att byta kamera vinkel, om du har det till pc, tryck på v ca 2gånger, tills man ser i "first person", då ser man ett sikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Övning ger färdig het Färdig het, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tackar för tipsen, det går framåt nu hade 69% förut lite drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts