50 cent Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag sparade i ett hus jag kötpe , o sen så skulle jag in i wardroben o byta kläder. När han gick in i rummet så hamnade jag på nån slags racer bana.Så jag laddade spelet. Den här gången gick jag ut ur huset o då kom jag till las venturas och fick fyra stjärnor. Så jag dödade mig själv.Jag kom till ett sjukhus nära till the truths hus. Jag gick runt lite o helt plötsligt hakade spelet upp sig.Jag stängde av xboxen. Sen så satte jag på igen för att se om d funka denna gång. Jag laddade min backup sparning. Nu funka d så jag köpte ett hus o skulle spara där, för ja tänkte att det kanske var huset det var fel på.Då när jag gick in i huset kom jag till nått japanskt fighting ställe. Jag fightade med nån kille för o kolla va som hände, så lärde jag mig nya attacker. Sen gick jag ut ur huset. Nu kom jag tillbaks till gatan där jag köpte huset sen så stängde jag av xboxen o börja skriva d här.. E de nån annan som det har hänt samma sak med?? Vad ska jag göra!!??? SKIT tacksam för hjälp!!!! :'( :'( :'( :'( :'( Vill att det ska funka!!!! Jag orkar inte köra om allting, igen!!!! Redigerad 13 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Måste vara nån bugg... Begär ny skiva i den affären du köppte den i... Btw,fin beskrivning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tack!! Ja tror jag åker o fixar spelet på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 LOL................................. tror inte det är nåt fel på skivan....då skulle spelet hacka o inte funka typ. prova installera om det. skulle jag iaf gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 prova installera om det. Vadå måste man installera spel på XBox?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vadå måste man installera spel på XBox?. Han läste inte att det stod Xbox. Byt CD, Starta om spelet (New game)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts