Jump to content

Problem med SA!

Share

Recommended Posts

Jag sparade i ett hus jag kötpe , o sen så skulle jag in i wardroben o byta kläder. När han gick in i rummet så hamnade jag på nån slags racer bana.Så jag laddade spelet. Den här gången gick jag ut ur huset o då kom jag till las venturas och fick fyra stjärnor. Så jag dödade mig själv.Jag kom till ett sjukhus nära till the truths hus. Jag gick runt lite o helt plötsligt hakade spelet upp sig.Jag stängde av xboxen. Sen så satte jag på igen för att se om d funka denna gång. Jag laddade min backup sparning. Nu funka d så jag köpte ett hus o skulle spara där, för ja tänkte att det kanske var huset det var fel på.Då när jag gick in i huset kom jag till nått japanskt fighting ställe. Jag fightade med nån kille för o kolla va som hände, så lärde jag mig nya attacker.

Sen gick jag ut ur huset. Nu kom jag tillbaks till gatan där jag köpte huset sen så stängde jag av xboxen o börja skriva d här.. E de nån annan som det har hänt samma sak med?? Vad ska jag göra!!??? SKIT tacksam för hjälp!!!!

:'( :'( :'( :'( :'( Vill att det ska funka!!!! Jag orkar inte köra om allting, igen!!!!

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor