Nick Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Fick nyss detta problem, spelet låste sig när jag var ute och lekte med min nya sniper.. Startade om datorn startade spelet igen, skjöt på lite folk och det laggade som fan, men den låste sig inte igen.. Men nu är det som vanligt. Är det någon som haft detta problem som också har fixat det? Det skulle inte vara så roligt om detta händer mitt i uppdrag. Redigerad 13 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swe.patriot Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är som o säga såhär. min bil funkar inte, den lägger av ibland, varför vad har du för dator. ram minne grafik kort osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är som o säga såhär. min bil funkar inte, den lägger av ibland, varför vad har du för dator. ram minne grafik kort osv 512 MB RAM 80 GB HD Geforce FX5200 128 MB RAM Det är väl det enda du behöver? Föressten har jag gamla drivrutiner till graffekortet, ska uppdatera. Om det fixar sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 512 MB RAM 80 GB HD Geforce FX5200 128 MB RAM Det är väl det enda du behöver? Föressten har jag gamla drivrutiner till graffekortet, ska uppdatera. Om det fixar sig då? CPU:n då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 CPU:n då? =) 2.8ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts